Eheim aquariums


Johan153426

Member
Lid geworden
20 september 2023
Berichten
12
Leeftijd
31
Ben aan het oriënteren op een aquarium, liefst 130 breed. Zelf was ik uitgekomen bij een Eheim 430. Weten jullie zo een aquariumwinkel waar je deze ook kunt bekijken of andere Eheim aquariums?

Of hebben jullie andere goede ideeën voor een nis van 130 breed?
 
Ik denk dat je het beste via google kan kijken wie ze verkoopt en ze dan vragen of dat model te bekijken is.

Ik heb zelf een Aquatlantis van 120cm en dat zijn ook prima bakken en ik denk iets voordeliger.
 
Al aan het rondmailen, maar nog niet echt succes.

Klopt veel betaalbaarder, echter wil ik het liefst zo veel mogelijk liters en de diepte van 60cm spreekt mij ook erg aan.

Maar misschien is maatwerk aquarium dan nog wel interessanter qua prijs dan Eheim?

Of zijn er andere aanbieders rond de 120 cm die 60cm diep hebben?
 
Utaka in Amersfoort heeft een Eheim bak staan, maar niet van 130 cm
 
Dat is top! Hoeft ook niet de 130 breed te zijn, maar kan ik eens kijken hoe het eruit ziet.
 
Hornbach hier ook
 
Zoo zajac duisburg heeft erg veel aquariums staan.
 
Utaka in Amersfoort heeft een Eheim bak staan, maar niet van 130 cm

Gisteren even wezen kijken, mooie overzichtelijke winkel en hebben twee Eheim bakken staan! Genoeg inspiratie opgedaan voor het aquarium, nu eerst afwachten of de maatvoering van de nis ook echt 130 breed gaat zijn, kunnen deze maand een keer gaan meten in het huis.
 
Vgm heeft akvastabil ook een 130cm
 
Vgm heeft akvastabil ook een 130cm

Die had ik inderdaad nog niet gezien, is eventueel een optie, alleen spreekt mij de diepte (60cm) van de Eheim erg aan. Het is nu vooral afwachten of het precies op de plek in het nieuwbouwhuis kan staan die ik in gedachten heb, tegen de paarse wand.
 

Bijlagen

  • woonkamer.JPG
    woonkamer.JPG
    34.9 KB · Weergaven: 11

Terug
Bovenaan