Eheim Classicled + dimmers


Romeo

Well-known member
Lid geworden
19 april 2020
Berichten
284
Leeftijd
46
Hoi,

Niet zozeer mn eerste bericht maar het is langgg geleden en mn oude account is verwijderd dus ja..

Maargoed,
Ik heb na jaren weer n bak gekocht, een Eheim Vivaline 240 en loop met de gedachten om de leds te vervangen.

Wat ik heb:
1x Eheim ClassicLED 1140mm Plants
1x Eheim ClassicLED 1140mm Daylight
2x bijbehorende dimmer

De bak draait nu net 2 weken dus de leds net zo lang, alles nieuw gekocht.
Nu vroeg ik mij af wat een beetje een redelijke vraagprijs is .

Groeten,
Romeo
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik begrijp dus dat je plusminus 200 piek aan LED-verlichting hebt uitgegeven met 't idee om ze nu al te vervangen? Da's geen beste reclame als je er nu al vanaf wil ;)
 
Klopt.. Ik zie ruimte voor verbetering..
De planten doen t goed en t werkt ook fijn maar t kan altijd beter en gebruiksvriendelijker..
 
Mocht je dit kwijt willen hier dan moet je ze even posten bij aangeboden want deze sectie is ervoor in het leven geroepen ;)
 
Ja dat snap ik maar wil graag ff horen wat t waard zou zijn en ik hoef er niet persé van af.

Vandaar
 
Dat mag je hier natuurlijk vragen want daar is het topic voor ;)
 
Haha ja en ondertussen al 3 reacties waar ik niets aan heb ?
 
Lastig om er een prijs op te plakken want via MP krijg je vaak erg weinig is mijn ervaring. Het is vrij nieuw maar ik denk dat je met de helft al blij mag zijn.
 
Ja guess so... wil graag voor Fluval gaan en ben enigszins bereid m’n verlies te pakken maar niet too much
 
Tja, laat ik zo zeggen. Als ik ze op marktplaats tegen zou komen; zou ik ze ook zo goedkoop mogelijk willen. Ben tenslotte geen dief van m'n portemonnee. Als ik ze écht zou willen hebben, zou ik waarschijnlijk, wetende dat ze vrij nieuw zijn, tussen de helft en max driekwart van de nieuwwaarde willen betalen. Maar wat ik zou doen; hoeft natuurlijk niet representatief te zijn voor de rest van Nederland ;)
 
of vraag je lfs of hij ze in wil ruilen op een nieuwe fluval
 
Ja daar beginnen ze feitelijk niet aan en ze voeren helaas geen Fluval.. Dus ik Moët from kijken hoe ik het best kan doen..
 
Als je ze online hebt besteld en je zit nog binnen de 14 dagen, kun je je nog beroepen op de colportagewet en ze zonder opgaaf van reden terugsturen (mits je de verpakking en al nog hebt natuurlijk).
 
in theorie kan ik dan ‘maar’ 1 led plus 2 dimmers terugsturen want die andere kwam met de bak mee..
ga t nog heel ff aankijken thuis en dan op MP zetten denk ik.

wil wel t eea toelichten hoor want t kwam omdat we onlangs stroomstoring hadden en dan zijn de dimmers dan wel timers ontregeld. Aangezien ik ploegendiensten loop, moest moeders de vrouw alles weer online krijgen en dan zijn die dimmers vooral niet zo heel gebruiksvriendelijk. Daarom wil ik nu de Fluval serie halen want die kan heel fijn bediend dmv een app..

Qua verlichting komt er best n bult licht af van de Eheim leds en de planten doen t er goed op.. dus daar ligt t ook echt niet aan..

Dus dat
 

Terug
Bovenaan