EHEIM professionel 4+ 350(T) - extern filter - aquarium


Denk dat Steven een heel goede prijsrange geeft indd. Realistisch iig
 
Ik geef 150 voor de thermo 115 voor de gewone en 30 voor camera als de batterij nog goed is :DD

Tip van een ouwe versleten Fries: Koop een stuk slang voor een tientje, complete set staat wel stukken beter in je adv

En hopen dat je hem niet tegenkomt
Schermafbeelding-2017-05-04-om-17.12.32.png
 
Nog is even goed de schuur in gedoken, en heb beide filters nu compleet gemaakt (incl slangen ect).

Op de T versie is echt heel veel animo... maar tot een koop is het nog niet gekomen :))
afijn ze staan niet in de weg dus rustig wachten op de juiste kandidaat.
 
Iedereen wil zeker voor een duppie vooraan?
 
Nog even terugkoppelend, beide zijn inmiddels verkocht en opgehaald:

@sschot zat goed, maar dan wel in de lagere ranges... die hogere ranges geeft niemand ervoor. (zelfs die lage ranges waren al lastig, erg veel animo maar....)

350 = 80euro
350T = 125euro

Animo kwam pas echt goed op gang toen ik de filters compleet had gemaakt.
in 1e instantie miste bij beide filters de slangen en bij de 350 van 1 mandje het biomateriaal & het voorfilter.... maar dat werkt zo te zien demotiverend in het aantal reacties.

Na nog even goed in de schuur te zijn gedoken kon ik nog 2x 2,5m slang vinden en heb het ene mandje nog kunnen vullen met Eheim mech pro (die plastic pokke dingen.. maar er zat "filtermateriaal" in), moest nog filtermatten hebben dus bij filterschuim.eu nog even 1 voorfilter bijbesteld voor 1,50euro om dus ook die 350 compleet te maken :))
 
Laatst bewerkt:

Terug
Bovenaan