Eheim professionel 4+ 350


Bart.Kh

Well-known member
Lid geworden
30 november 2021
Berichten
118
Leeftijd
22
Goedemiddag,

Ik ben eigenlijk van plan om van een interne filter (typisch juwel filter) over te schakelen naar een Eheim professionel 4+ 350 . Mijn aquarium is een juwel 160 (100cmx40cmx40cm).
Nu mijn vraag is of deze geschikt is voor mijn bak (hiermee bedoel ik of het niet te krachtig is). En klopt het dat deze filters extreem stils zijn? En wat zijn jullie ervaringen?

Alvast bedankt

grt Bart
 
Heel goed filter voor die bak.

Ze zijn ook heel erg stil. Ik heb de 4+ 350T en de 600.
 
De motor hoor je niet. Je moet alleen even uitkijken dat de slagen niet ergens tegenaan trillen. Dat gaf bij mij wel een brom. Ik heb nu een sponsje tussen de slangen en de wand van de kast.

Ik heb hem op een volga 180. Een vergelijkbare bak. Ben er erg tevreden mee.
 
Heb ook een eheim prof. Goed spul hoor! Die van mij is ook stil.
 
Zou even op marktplaats zoeken staan er aardig wat, nieuw vind ik hem persoonlijk behoorlijk prijzig.
 
Zou even op marktplaats zoeken staan er aardig wat, nieuw vind ik hem persoonlijk behoorlijk prijzig.

Inderdaad hoor, heb eentje gekocht voor 60 euro (maar anderhalf jaar oud). Ben echt tevreden.
 
Ik ben ook van plan om mijn bazooka co2 verdeler te vervangen door een reactor.

deze:

Aqua Medi CO2 Reactor 1000​



Hebben jullie ervaring met deze (of zo'n soort)? Zijn ze efficiƫnt genoeg. Wat voor me (eigenlijk voor mij mama :) ) heel belangrijk is, is dat het muisstil moet zijn. Dus hiermee bedoel ik of dat die geen van die rare bubbel-geluiden maakt. of dat die bolletjes beginnen geluid te produceren.

grt
 
Niemand die er iets van weet? šŸ¤”
 
Ik ben ook van plan om mijn bazooka co2 verdeler te vervangen door een reactor.

deze:

Aqua Medi CO2 Reactor 1000​



Hebben jullie ervaring met deze (of zo'n soort)? Zijn ze efficiƫnt genoeg. Wat voor me (eigenlijk voor mij mama :) ) heel belangrijk is, is dat het muisstil moet zijn. Dus hiermee bedoel ik of dat die geen van die rare bubbel-geluiden maakt. of dat die bolletjes beginnen geluid te produceren.

grt
Maak voor dit een ander topic aan . Nu kijken mensen enkel alsnze wat te melden hebben over je filter.
 

Terug
Bovenaan