Wat is er nieuw

Eheim Vivaline Series

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jordy
  • Startdatum Startdatum
J

Jordy

Guest
Beste allen,

Sinds korte tijd ben ik erg geïnteresseerd in de Vivaline series van Eheim (LED variant). Echter heb ik deze alleen nog maar op het internet gezien en nergens bij de aquariumzaken in mijn omgeving. Heeft een van jullie dit aquarium toevallig al in het echt gezien of hebben jullie er foto's van? Zo ja, mag ik ook je mening weten over de aquaria in deze serie? Ben voornamelijk in de 180L uitvoering geïnteresseerd.

Voorbeeld van aquarium:
https://www.eheim.com/en_GB/products/aquariums/fresh-water-aquariums/vivalineled-180-anthracite

Bij voorbaat dank,
Jordy

Ik weet niet waar je woont, maar volgens mij hadden ze bij Westdijk in Barendrecht deze staan. Weet alleen niet of het de led versie was.

Ken deze niet, maar glasdikte vind ik wel een beetje aan de dunne kant.

Ik weet niet waar je woont, maar volgens mij hadden ze bij Westdijk in Barendrecht deze staan. Weet alleen niet of het de led versie was.

Diebo Nieuwegein als het goed is, weet niet dat in de buurt is?
Bedankt beiden, zal eens gaan kijken op hun site. Helaas woon ik wel in Eindhoven, niet zo erg in de buurt. Wellicht eens kijken als ik daar in de buurt ben.

Zoals in mijn voorsteltopic geschreven, hoop ik eind van de week mijn Vivaline 150 op te halen en ik zal tijdens de opbouw / inrichten foto's maken. Wel apart dat de glasdikte van de 126 en 180 6mm zijn, en van de 150 en 240 8mm.

Zoals in mijn voorsteltopic geschreven, hoop ik eind van de week mijn Vivaline 150 op te halen en ik zal tijdens de opbouw / inrichten foto's maken. Wel apart dat de glasdikte van de 126 en 180 6mm zijn, en van de 150 en 240 8mm.
Zal je topic goed in de gaten houden! De 126 en 180 zijn beiden 45cm hoog. De 150 en 240 een 50cm, denk dat ze door de extra hoogte wat dikker glas hebben gekregen.

Zit nu ook te kijken naar de 240L versie. Deze heeft een 8mm glasdikte. Daarnaast krijg je hier de Eheim Ecco Pro 300 (2036) erbij geleverd. Mooi buitenfilter die ik dan eventueel kan doorverkopen (bezit al een JBL 902). Ook een leuke optie. Prijs van de Vivaline 180 zal op een 369,- komen en de Vivaline 240 rond de 449,-.

Zit nu ook te kijken naar de 240L versie. Deze heeft een 8mm glasdikte. Daarnaast krijg je hier de Eheim Ecco Pro 300 (2036) erbij geleverd. Mooi buitenfilter die ik dan eventueel kan doorverkopen (bezit al een JBL 902). Ook een leuke optie. Prijs van de Vivaline 180 zal op een 369,- komen en de Vivaline 240 rond de 449,-.
Nou als de knip het toe laat dan de 240 extra ruimte is nooit weg en 8mm glas voelt beter 😀

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan