Wat is er nieuw

Eigen Kweek Garnalen (jorisNL)

• Onderwerp starter Onderwerp starter JorisNL
  • Startdatum Startdatum
Dit had ik nog niet gezegd maar ik had vorige week een stuk of 20 nieuwe garnalen gekocht die staan nu ook op kweek het zijn bleu dream & bleu velvet garnaaltjes, ze zijn goed aangekomen en leven ook echt allemaal nog. Ik zie zelfs al af en toe een paar op elkaar zitten. Dat is natuurlijk wat je wil zien als een kweker. En ik ben ook van plan zo'n stuk of 10 neocaridina orange te kopen en ook te gaan kweken, en dan denk ik dat ik bijna alle kleuren variaties heb van de neocaridina groep. Als ik die heb moet ik alleen nog green en de andere green variaties en dan heb ik ze bijna allemaal of nou ja allemaal in ieder geval gehad.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie garnalen hoor! Leuk. Kun je eens foto's maken van alle soorten garnalen die je hebt? Is wel leuk om zo variatie te zien.

Wij hebben in deze tussen tijd even een website gemaakt waar we al onze gekweekte garnalen aanbieden, daar kunt u ook alle afbeeldingen zien van alle garnalen. De site is nog niet af dus het kan zijn dat hier en daar nog een foutje staat, maar we werken er hard aan. En er komen nog veel meer garnalen en vissen bij natuurlijk. Natuurlijk komen er ook reptielen en voeder muizen bij, maar op dit moment nog even niet. We hopen dat u hier genoeg informatie aan hebt zo niet dan kunt u ons altijd vragen stellen. Dat is natuurlijk geen probleem.

Oke hier zijn dan nog een aantal foto's die ik gemaakt heb, ik moet wel zeggen het zijn niet hele mooie foto's want ze zijn gemaakt met mijn telefoon. Maar niet te min hier zijn dan een aantal foto's van de garnalen die wij hebben. Dit zijn niet alle garnalen die wij hebben want een paar staan op kweek die wij niet mogen fotograferen maar evengoed hier zijn ze dan.

gfLdnEa.jpg

Dit zijn: Blue Dream/Blue Velvet garnalen.
1zXReJQ.jpg

Dit zijn Red Rili's. Deze hebben we zelf gekweekt en moeten nog 2 keer worden door gekweekt om de mooie kleur te krijgen.
E2ryZ6L.jpg

Dit zijn: Sakura garnaaltjes deze moeten ook nog een paar keer worden door gekweekt om het hele lichaampje mooi te krijgen. Ook deze helemaal hebben wij zelf gekweekt.
G9JCLPR.jpg

Dit zijn: Citroentjes, en die hebben van de week voor het eerst jongen gekregen de jongen worden waarschijnlijk verkocht rond juni/juli dan hebben ze hun mooie volle kleur gekregen.
GBxL0ih.jpg

En dan hebben we hier als laatst onze bak met mix garnalen natuurlijk hier gaan alle afdankertjes heen en worden verkocht voor 50 cent maar nu tot 1 maart 2017 worden ze verkocht voor 25 cent per garnaal. kijk voor meer info op http://www.kleinhuisdier.nl sorry ik kon het niet laten om mijn website er ook maar even in te gooien.😀

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan