Eindelijk, het aquarium staat!


U

Unleazhed

Guest
Nou, ik kan eindelijk zeggen dat ik tevreden ben met het resultaat. Ongeveer acht weken geleden een aquarium opgestart, en deze lekker laten indraaien met de nodige planten. De plantjes werden eerst wat minder, maar krabbelden daarna weer uit het dal vandaan. Watertestjes thuis gedaan, vervolgens bij de dierenspeciaalzaak nog een keer laten doen en alles zag er goed uit. Gistermiddag de eerste visjes aangeschaft, en volgens mij zijn ze ontzettend tevreden in hun nieuwe habitat.

Natuurlijk was het me nooit zo goed gelukt zonder alle informatie die ik hier heb gelezen en heb gekregen, dus hartelijk dank daarvoor!

Bekijk media item 1644
Bekijk media item 1643
Bekijk media item 1639
Bekijk media item 1642
Bekijk media item 1641
Bekijk media item 1640
 
Welkom, we hopen nog meer van je te horen, misschien even een fotoalbum aanmaken, daar kan je al je vorderingen in bijhouden, en wij de foto's zien ;)
 
Welkom, we hopen nog meer van je te horen, misschien even een fotoalbum aanmaken, daar kan je al je vorderingen in bijhouden, en wij de foto's zien ;)

Ga ik zeer zeker doen! Echter zit ik al een tijdje te zoeken naar hoe ik bepaalde media weer kan verwijderen, daar kan ik maar niet uitkomen op een of andere manier.
 
Ga ik zeer zeker doen! Echter zit ik al een tijdje te zoeken naar hoe ik bepaalde media weer kan verwijderen, daar kan ik maar niet uitkomen op een of andere manier.
Geef daar even een melding van aan Beheer, dan word dat opgelost.
Foto's plaatsen kan je het makkelijkst via de knop "upload bestand" rechts onder een nieuwe post.
 
Beter laat dan nooit, leuke bak
Levende wezentjes he, daar kun je niet zuinig genoeg mee omgaan. Ik wou echt zeker weten dat alles goed was, en dat hun 'nieuwe thuis' een hele grote verbetering was ten opzichte van de dierenspeciaalzaak. Daarnaast, dit is mijn eerste aquarium ooit, dus inlezen inlezen inlezen..
 
Levende wezentjes he, daar kun je niet zuinig genoeg mee omgaan. Ik wou echt zeker weten dat alles goed was, en dat hun 'nieuwe thuis' een hele grote verbetering was ten opzichte van de dierenspeciaalzaak. Daarnaast, dit is mijn eerste aquarium ooit, dus inlezen inlezen inlezen..

Dat heb je goed gedaan:thumbs:
 
Mooi hoor en succes met je aquarium.
 

Terug
Bovenaan