Wat is er nieuw

En plots hebben we baby’s en eitjes 😍

Kathy

Member
Lid geworden
14 februari 2025
Leeftijd
45
Hier hebben we 4 baby’s gevonden van de block Molly en mijn corydora heeft eitjes gelegd. Prachtig om te zien!

Bijlagen

• IMG_4051.jpeg
    IMG_4051.jpeg
    1.9 MB · Weergaven: 27
  • IMG_4052.jpeg
    IMG_4052.jpeg
    1.5 MB · Weergaven: 25
  • IMG_4053.jpeg
    IMG_4053.jpeg
    1.8 MB · Weergaven: 24
Nou van harte met het jonge grut.

Sterkte met de black mollies... nu vindt je het nog leuk, het blijft niet bij 4 🙄
Als je jonge corydorassen wilt kun je de eitjes beter apart zetten.

Leuk zeg, corydoras!
Ik heb ook 1x een leg gehad. Uiteindelijk hebben 5 jonkies het overleeft en die leven nog steeds 🙂

Later las ik dat het vrij eenvoudig gaat als je ze tubifex en rode mug voert en het water met koud water ververst.
Dat voeren deed ik idd en blijkbaar een keer met (te) koud water ververst.
Ik had geen idee dat dat het kan opwekken.

Sterkte met de black mollies... nu vindt je het nog leuk, het blijft niet bij 4 🙄
Als je jonge corydorassen wilt kun je de eitjes beter apart zetten.
Ja snap ik, maar moet al goed kijken om er te vinden en apart te zetten want die maanvis vind dat ook lekker 🙈 Dus weet niet als ik het niet goed int oog hou of er veel blijven leven.

Je van die eitjes heb ik er nu wat aan de kant gezet, benieuwd of er iets van komt.

Leuk zeg, corydoras!
Ik heb ook 1x een leg gehad. Uiteindelijk hebben 5 jonkies het overleeft en die leven nog steeds 🙂

Later las ik dat het vrij eenvoudig gaat als je ze tubifex en rode mug voert en het water met koud water ververst.
Dat voeren deed ik idd en blijkbaar een keer met (te) koud water ververst.
Ik had geen idee dat dat het kan opwekken.
Nee dat wist ik ook niet. Mijn nieuwe bak staat hier nog maar pas, maar hij is blijkbaar al goed gezegend haha 😂

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan