Wat is er nieuw

Er komt water en blad achter de achterwand

• Onderwerp starter Onderwerp starter Polypterus90s
  • Startdatum Startdatum
P

Polypterus90s

Guest
Ik hoop dat ik dit goed plaats ik weet niet zo waar ik mijn probleem moet plaatsen.

Ohhjee,

Ik heb mijn aquarium in mei 2ehands gekocht, en heb alleen maar problemen gehad zoveel problemen dat ik begon te twijfelen of het niet aan me achterwand ligt die er toen al inzat.

Nu ben ik van de week achtergekomen dat er water achter me achterwand komt en weet niet of dat al eerder was, en of dat �berhaupt slecht is.

Ik zie dat er allemaal bladeren op de achterwand zitten (het gedeelte wat droog blijft, dat vond ik al raar.

Wat moet ik nu doen??? Achterwand eruit halen of is dit geen probleem (lijkt mij wel) en hoe pak ik dit aan want, ik heb aardig wat vissen die ik straks niet tijdelijk kan huisvesten in een ander aquarium voor een paar weken.

Wat is het voor wand? Een # d wand, met ruimte eachter?
Waarom mag er geen water achter de wand?
Zitten er geen gazen gaten in dan?

Weet ik veel hahahaha het is inderdaad een 3d achterwand maar ze kunnen niet achter de achterwand als je dat bedoeld ook geen gaten het is een boomstam achterwand maar vanaf de zijkanten komt er water achter de achterwand.

Volgens mij heeft de vorige eigenaar die niet langs de randen gekit maar gewoon 4 klodders kit op de hoeken op elk stuk achterwand

Water achter de achterwand maakt niets uit. Volgens mij hoef je je achterwand er helemaal niet uit te halen hoor 😀

Ok dus daar hoef ik geen zorgen over te maken maar er kan dan toch ook troep achter blijven zitten of zie ik dat verkeerd?

Een beetje. Als het goed is zit de achterwand zover tegen het ''raam'' aan dat er maar heel weinig tussen kan. Kan geen kwaad zou ik zeggen.

Wat water met iets vuil achter de wand is geen ramp hoor,hebben een hoop bakken.
Wat voor blad bedoel je?

Ja kleine blaadjes die losgeraakt zijn door me snoeken als ze er doorheen woelen

Allemaal niks om zorgen om te maken hoor! 😉

Ok mooi begon me al zorgen te maken haha bedankt

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan