Ervaring Aqua-Noa CO2 systeem


lars.

Well-known member
Lid geworden
10 april 2009
Berichten
195
Locatie
Alkmaar
Nu het einde van mij dry-start in zicht begint te komen ben ik wat serieuzer aan het kijken naar CO2-systemen. Ik kijk op marktplaats maar heb mijn oog ook laten vallen op de producten van Aqua-Noa (de koop bij APO en devisvoerwebinkel.nl). Het ziet er allemaal vrij eenvoudig uit en is gunstig geprijsd.

Ik vroeg me af of iemand hier ervaring heeft met de producten van Aqua-Noa en deze wilt delen?
 
Nu het einde van mij dry-start in zicht begint te komen ben ik wat serieuzer aan het kijken naar CO2-systemen. Ik kijk op marktplaats maar heb mijn oog ook laten vallen op de producten van Aqua-Noa (de koop bij APO en devisvoerwebinkel.nl). Het ziet er allemaal vrij eenvoudig uit en is gunstig geprijsd.

Ik vroeg me af of iemand hier ervaring heeft met de producten van Aqua-Noa en deze wilt delen?

Ik heb daar een 2kg fles van gekocht. Goed spul en degelijk.
Recentelijk heb ik ook een drukregelaar gekocht.
Deze
https://www.aquaplantsonline.nl/co2...vermessing-dubbele-meters-incl-magneetventiel

Die is echt goed.
 
Aangezien ik ook overweeg om toch maar de grote sprong in het duister te wagen(een voor mij compleet onbekend terrein)is dit topic zeer interessant.:thumbs:
 

Terug
Bovenaan