Wat is er nieuw

Ervaring met Aquael Hypermax 4500BT

Ahmm. Begrijp me niet verkeerd. Maar dat zegt nog niks wat betreft kwaliteit. Bedoel er zijn genoeg mensen die tevreden zijn met SunSun en jaren werkt.

Maar andere kant ik heb JBL dan vraag ik mijn af of aquael beter is met kwaliteit of niet.
Wat bepaalt dan voor jou de kwaliteit? Het merk?
Ik ga af op hoe hij werkt, of hij goede kracht heeft, of hij lawaai maakt, of hij eenvoudig schoon te maken is. In die vergelijking met bijvoorbeeld een Oase 850 thermo, die ik ook heb, komt hij er heel goed uit. Hoe lang hij zo top blijft werken zal de tijd leren. En als er iets aan gaat mankeren is de vraag hoe en of dat op te lossen is. Mijn lijfspreuk is: “een bedrijf is zo goed als zijn service”. Dan wordt pas duidelijk hoe goed hij werkelijk is.
Maar tot die tijd ben ik superblij met dit filter.
JBL heb ik ook vaker gehad, vind ik een redelijk filter.

Wat bepaalt dan voor jou de kwaliteit? Het merk?
Ik ga af op hoe hij werkt, of hij goede kracht heeft, of hij lawaai maakt, of hij eenvoudig schoon te maken is. In die vergelijking met bijvoorbeeld een Oase 850 thermo, die ik ook heb, komt hij er heel goed uit. Hoe lang hij zo top blijft werken zal de tijd leren. En als er iets aan gaat mankeren is de vraag hoe en of dat op te lossen is. Mijn lijfspreuk is: “een bedrijf is zo goed als zijn service”. Dan wordt pas duidelijk hoe goed hij werkelijk is.
Maar tot die tijd ben ik superblij met dit filter.
JBL heb ik ook vaker gehad, vind ik een redelijk filter.
Kwaliteit is dat niet iets snel afbreekt en hoevaak iets kapot gaat enzovoort.

Kwaliteit is dat niet iets snel afbreekt en hoevaak iets kapot gaat enzovoort.
Dat moet de tijd leren toch? Ik kan alleen naar mijn eigen ervaring kijken. Niets afgebroken, nooit iets kapot gegaan in de 2 jaar dat hij hier draait. Dus ben ik er nog steeds blij mee. 🙂

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan