Wat is er nieuw

ervaringen met Dacia?

Lysia

Well-known member
Lid geworden
1 januari 2021
Leeftijd
53
Onze 16 jaar oude Skoda roomster heeft vandaag z'n doodvonnis gekregen 🙁 en we moeten dus op zoek naar een 'nieuwe' auto. We zitten te denken aan een Dacia elektrisch/ hybride, heeft iemand ervaringen met dit merk of heeft iemand ervaringen met een MPV auto in deze prijsklasse?
Wij zijn niet bijzonder gesteld op een statussymbool, hij moet ons (en soms mijn -nogal ruimte innemende- hondje) van A naar B brengen, meestal kleinere afstanden, af en toe een keer 200 km op een dag en het liefst elektrisch of hybride (met het oog op de toekomst) en hij moet handig met de ruimte zijn: stoelen eruit enzo....

Is niets anders dan een budget Renault met Roemeense oorsprong.
Zorg voor een goede accu garantie bij gebruikte electrische voertuigen want een probleem betekend vaak direct een total loss situatie.

Waarschijnlijk wordt het een nieuwe, ik wil een rode auto en of die nog tweedehands met alle kwalificaties te krijgen zijn??? Bovendien is de technologie van elektrische/ hybride auto's nog relatief nieuw en bij een gebruikte heb je dus een oudere versie daarvan met meer kinderziektes/ minder ver uitontwikkeld. (Voor zover je daar met deze technologie al over kunt praten...).

Dacia 'gepast' en gauw afgeschreven: wij zijn letterlijk te groot voor de dacia, daar komen we gebroken uit. Gelukkig hebben we een alternatief weten te vinden waar we allebei erg blij mee zijn: MG SZ EV.
Waardige opvolger voor onze trouwe Skoda.....

Ik wou net antwoorden dat ik erg tevreden ben met mijn Renault Scenic E-tech, die volgens mij wel aardig wat van jouw boxes aftikt; maar k lees dat je al een alternatief gevonden hebt - top!

Dit was een zeldzame aanbieding: een nieuwe (!) auto van 37.000 voor 24.000. Inkoop foutje van een leasemaatschappij.....Af en toe mag het een mens ook wel eens mee zitten....

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan