Wat is er nieuw

Ervaringen met het merk Teraa?

Gino88

Well-known member
Lid geworden
3 september 2018
Leeftijd
37
Ik was wat aan het shoppen voor voedsel en kwam (op een bekende Nederlandse visvoerwebsite) allerlei aquatische hapjes en snackjes tegen van het merk Teraa. Blijkbaar is het pas een paar jaar op de markt.

Op het forum hier kon ik nog geen info/ervaringen erover vinden. Zijn er intussen misschien al mensen die het gebruiken? Zo ja hoe bevalt het?

Ik word zelf in elk geval redelijk blij van de ingrediëntenlijsten dus ik denk dat dit m'n volgende probeersel wordt. 🙂

Ik lees in de link dat het ook pas in 2017 uit de grond is gestampt en dat zal denk ik de reden zijn dat het nog vrij onbekend is.

Ik was wat aan het shoppen voor voedsel en kwam (op een bekende Nederlandse visvoerwebsite) allerlei aquatische hapjes en snackjes tegen van het merk Teraa. Blijkbaar is het pas een paar jaar op de markt.

Op het forum hier kon ik nog geen info/ervaringen erover vinden. Zijn er intussen misschien al mensen die het gebruiken? Zo ja hoe bevalt het?

Ik word zelf in elk geval redelijk blij van de ingrediëntenlijsten dus ik denk dat dit m'n volgende probeersel wordt. 🙂
Eerlijk gezegd zou ik hier niet snel wat bestellen, de website is niet beveiligd, tegenwoordig kost een beveiligde website een schrijntje maar kan wel het verschil maken.

Eerlijk gezegd zou ik hier niet snel wat bestellen, de website is niet beveiligd, tegenwoordig kost een beveiligde website een schrijntje maar kan wel het verschil maken.
Bedoel je de site van Teraa?
Die oogt als een door een neefje op zijn zolderkamertje gemaakte site.

Het is jammer dat bij webhosting een SSL-certificaat‎ tegenwoordig vaak nog optioneel is.
Zou gewoon standaard moeten zijn.

Het is jammer dat bij webhosting een SSL-certificaat‎ tegenwoordig vaak nog optioneel is.
Zou gewoon standaard moeten zijn.
Ja en als het nou bakken met geld zou schelen als website-eigenaar, maar dat doet het ook niet, zelfs mijn kunstwebsite heb ik op veilig staan.

Dat een denk-tank van "Masters in Industrial Microbiology, PHD in chemie, dierenartsarts, afgestudeerde ingenieurs tot managementprofessionals" niet tot een fatsoenlijke website kunnen komen schept ook mijn vertrouwen niet. Ik gebruik zelf altijd Hikari of sinds kort voedsel van Ludger (voervoorvis.nl) en dat bevalt prima.

Dat een denk-tank van "Masters in Industrial Microbiology, PHD in chemie, dierenartsarts, afgestudeerde ingenieurs tot managementprofessionals" niet tot een fatsoenlijke website kunnen komen schept ook mijn vertrouwen niet. Ik gebruik zelf altijd Hikari of sinds kort voedsel van Ludger (voervoorvis.nl) en dat bevalt prima.
Ja voervoorvis halen wij ook veel weg, goed spul en niet duur en snel verzonden

Nu je het zegt.... :!

Ik was niet van plan om op hun eigen website te bestellen. Al is het maar omdat dat niet kan. 😛 En dan maakt het m.i. gelijk al een stuk minder uit of ze SSL hosten.

Zal ík, gezien jullie wantrouwen, dan maar voor AF-proefkonijn spelen? 😛

Hier alvast een eerste indruk van het discusvoer.

IMG_20190915_183905.jpg

IMG_20190915_183950.jpg

IMG_20190915_184244.jpg

IMG_20190915_184448.jpg

Alle vissen hebben zitten smikkelen. Behalve de ctenopoma, maar dat is een zeikerd. Die wil alleen maar dingen die rood zijn of groot, of (ehh...) plantaardig.

Op zich mooi spul. Denk dat ik het voor de kleinere vissen net te grof vind. Goh, het zijn ook geen discussen. T.z.t. de andere producten eens proberen. Die waren wel wat prijziger.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan