Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ervaringen met opstarten JBL Christalprofi Greenline?
Het voorfilter is inderdaad bedoeld om de ergste meuk eruit te halen. Als het wekelijks zo vol zit dan zou ik zeggen dat je wel een erg smerige bak hebt. Mijn 701 draait sinds juli, eerste vissen zitten erin sinds september en het voorfilter is nog helemaal niet zo vies.
Het voorfilter is inderdaad bedoeld om de ergste meuk eruit te halen. Als het wekelijks zo vol zit dan zou ik zeggen dat je wel een erg smerige bak hebt. Mijn 701 draait sinds juli, eerste vissen zitten erin sinds september en het voorfilter is nog helemaal niet zo vies.
Over maantjes verwijderen gesproken. Zelf heb ik daar nooit last van gehad maar dit kan ook van doen hebben met de bewoners, al of niet vervuilend.
Op de Vivarium beurs heb ik de nieuwe dubbele mandjes gekocht die in de plaats komen van de bovenste mand met de halve maantjes van de eJBL 901. De filtering zou volgens JBL aanmerkelijk verbeterd zijn en zo verkrijg je dezelfde filtercapaciteit als de nieuwe JBL 902. We gaan het testen!