Wat is er nieuw

Ervaringen Superfish Aqua Expert 30

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ansi
  • Startdatum Startdatum
A

Ansi

Guest
Ik ben op zoek naar ervaringen over dit aquarium.
De kap is geheel gesloten zo lijkt het, ik meen ergens gelezen te hebben dat hij dan kan gaan lekken aan de zijkanten omdat condens nergens weg kan, klopt dat?
Er hoe zit het met de led verlichting als die stuk is, is dat makkelijk te vervangen en wat kost dat dan?
En kun je hem helemaal vullen opdat je geen waterrand ziet?
En is het dan mogelijk om bij bijv. een dennerle hoekfilter de spraybar nog boven het wateroppervlak te krijgen?
Veel vragen, hoop niet te veel.

Alvast dank!

Ik heb er hier 2 en ze bevallen prima hoor. Niks geen lekkages of problemen tot nu toe.
In de deksel zitten achterin 2 uitsparingen van zo n 5 cm voor de slangen en snoeren.Ik heb er de Aquaell mini pat in zitten als filter.

Dank voor je reactie!
Heb jij enig idee hoe het gaat als de verlichting stuk gaat?

Ja dat is weer wat minder bij deze bakjes en dan moet je een nieuwe led erin kopen die 59 euro kost of zelf met knutselen het oplossen. Maar de officiele led is erg duur.
Hier heb ik ze dik 2 jaar en nog geen problemen gelukkig.

Ik heb een ander model van SF de Tropical 30 kit.
Deze heeft ook een gesloten deksel en lekt niet.

Ja dat is weer wat minder bij deze bakjes en dan moet je een nieuwe led erin kopen die 59 euro kost of zelf met knutselen het oplossen. Maar de officiele led is erg duur.
Hier heb ik ze dik 2 jaar en nog geen problemen gelukkig.
Das zeker duur, dan moet je maar hopen dat de leds lang meegaan dus.

Ja gelukkig hebben we nog geen problemen ermee maar achteraf kwamen we erachter dat nieuwe led hiervoor zo duur was.
Verder wel een erg leuk bakje hoor.

En kun je hem helemaal vullen zodat je geen waterrand ziet?

Ja hoor gewoon tot de onderkant van de rand zeg maar en in beide heb ik daar geen problemen mee.

Ik heb de expert 30 ook.

Deze kan je niet op een gewone tijdschakelaar aansluiten.
Dat kan wel wanneer je de tip toets er tussenuit haalt.
Sf heeft ook speciale tijdschakelaars voor deze bakken.
Maar die doen het weer niet op de Home serie :stom:

Verder super fijn bakje om in te werken en mooi afgewerkt en het water kun je helemaal vullen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan