Mark D
Well-known member
- Lid geworden
- 27 oktober 2019
- Leeftijd
- 61
Wie wel eens bij Verduijn is geweest, weet dat er naast de paden met bakken en de paar aquaria met ECHT grote inhoud, ook een naargeestig gangetje naar achteren bestaat. Bord op de deur "niet voor bezoekers". In dat deel van het pand bevinden zich de quarantaine dieren, de eigen kweek, de krijgertjes van klanten, en een paar exemplaren waar ze waarschijnlijk zelf ook geen raad mee weten . Saaie bakken, alleen het hoognodige, niet echt een fijn verblijf in vergelijking met de huisvesting in de zaak zelf.
De website gaf echter wel aan dat er nog één suratensis zou moeten zijn. Ik bellen, ze moesten echt ff zoeken waar ze die sukkel ook alweer hadden gelaten, maar inderdaad, hij was er nog.
Deze vis kom je echt nevernooit tegen. Ik ben altiijd op de uitkijk voor iets dat in mijn brakke bak kan worden toegevoegd, en toen ik deze had gespot was ik natuurlijk niet meer te houden vanochtend.
En DIT is em. Een cm of 11 groot, kan best fors groter groeien, na een korte autorit zit hij nu in mijn overwenbak om langzaam naar het beoogde zoutviveau gebracht te worden. Ik denk een klein weekje, dan mag hij naar de grote speeltuin. Ik had al gezien dat hij met allerlei kleine visjes in de tank zat, het is geen onruststoker of jager, gewoon een hele mooie kalme cichilde.
Zie je dat hij NU al z'n kleur laat zien? Echt nog geen half uurtje hier.
fijn weekend
Mark
De website gaf echter wel aan dat er nog één suratensis zou moeten zijn. Ik bellen, ze moesten echt ff zoeken waar ze die sukkel ook alweer hadden gelaten, maar inderdaad, hij was er nog.
Deze vis kom je echt nevernooit tegen. Ik ben altiijd op de uitkijk voor iets dat in mijn brakke bak kan worden toegevoegd, en toen ik deze had gespot was ik natuurlijk niet meer te houden vanochtend.
En DIT is em. Een cm of 11 groot, kan best fors groter groeien, na een korte autorit zit hij nu in mijn overwenbak om langzaam naar het beoogde zoutviveau gebracht te worden. Ik denk een klein weekje, dan mag hij naar de grote speeltuin. Ik had al gezien dat hij met allerlei kleine visjes in de tank zat, het is geen onruststoker of jager, gewoon een hele mooie kalme cichilde.
Zie je dat hij NU al z'n kleur laat zien? Echt nog geen half uurtje hier.
fijn weekend
Mark