Even voorstellen…

Elise

New member
Lid geworden
10 juli 2024
Berichten
0
Leeftijd
32
Hi allen!
Mijn naam is Elise.
Sinds een aantal maanden ben ik gestart met de vissen hobby (als ik het zo mag noemen).
Wat eigenlijk een beetje begon als ‘grapje’… we kochten een klein aquarium (30 liter) en daar kwamen 3 guppy’s bij. Eigenlijk beviel het ons wel erg goed, vonden onze kindjes het onwijs leuk, maar zo’n klein aquarium werd ons toch wat ‘saai’, dus besloten we voor een 110 liter te gaan. Ja, meteen maar goed doen dan toch?
Er kwamen wat meer visjes bij (algeneters en Black Molly’s) en zijn we heel blij met deze leuke aanschaf. Helaas zijn de Black Molly’s overleden, die hadden we waarschijnlijk ziek meegenomen uit de winkel.
Inmiddels zijn de guppy’s wat uitgebreid, logisch want we hadden mannetjes en vrouwtjes.
Voor nu hebben we het even zo gelaten en zien we wel hoe het loopt.
Ik haal er in ieder geval heel veel plezier en ook rust uit. Ik geniet iedere dag van het leven onder water.
Ik heb mij aangemeld voor leuke tips, trucs en misschien tips over andere visjes die we nog willen aanschaffen.
Mijn vader is ook graag van de visjes, dus geen zorgen, hij heeft me enorm geholpen met de opstart en bij hem kan ik gelukkig ook terecht. Maar het is ook leuk te lezen dat er hier mensen zijn die kunnen helpen indien nodig.

Bedankt voor het lezen van mijn voorstellen!
 
Welkom Elise! Heb je ook foto's van je bak? Ben erg benieuwd :)
 
Welkom! Al heet ik op het forum anders, we zijn naamgenoten, dus dubbel welkom!
 
@Lamith Wat leuk dat je het vraagt! Ik stuur graag wat foto’s. Echter de bak die we nu hebben (gekocht via marktplaats), is jammer genoeg aan zijn einde toe. Als het goed is komt vandaag onze splinter nieuwe bak aan. Als deze ingericht is, dan stuur ik met veel trots wat foto’s door. 😄
 
Welkom en in de sectie foto album kun je ook een topic starten met foto s als naslagwerk.
 
@Lamith Wat leuk dat je het vraagt! Ik stuur graag wat foto’s. Echter de bak die we nu hebben (gekocht via marktplaats), is jammer genoeg aan zijn einde toe. Als het goed is komt vandaag onze splinter nieuwe bak aan. Als deze ingericht is, dan stuur ik met veel trots wat foto’s door. 😄
Ohja haha, elke bak mag er zijn hoor maar ik snap dat je liever je mooie nieuwe showt :)
 
Voor de mensen die het leuk vinden om ons aquarium te zien. Hierbij nog de beloofde foto’s.
We hebben een rijkdom aan guppy’s, dus mochten er liefhebbers zijn voor guppy’s… je bent bij ons welkom! 😁
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    3.4 MB · Weergaven: 17
  • image.jpg
    image.jpg
    3.7 MB · Weergaven: 17
Voor de mensen die het leuk vinden om ons aquarium te zien. Hierbij nog de beloofde foto’s.
We hebben een rijkdom aan guppy’s, dus mochten er liefhebbers zijn voor guppy’s… je bent bij ons welkom! 😁
Mooie bak! Vooral de planten :D Wat zijn die oranje rode plantjes links?
 
Mooie bak! Vooral de planten :D Wat zijn die oranje rode plantjes links?
Dank je wel. Leuk om te lezen! Dat zijn kunst plantjes. Gevonden via Vinted 🤭
 
Leuke foto s en je kan eventueel een foto album starten in de sectie foto album.
 
Dank je wel. Leuk om te lezen! Dat zijn kunst plantjes. Gevonden via Vinted 🤭
Aaah dat verklaart de levende kleuren haha. Staat goed hoor :)
 
Terug
Bovenaan