Wat is er nieuw

Even voorstellen en advies

• Onderwerp starter Onderwerp starter winters
  • Startdatum Startdatum
W

winters

Guest
Hallo,

Ik ben Pascal en ik overweeg een Juwel Rio 180 aan te schaffen.
Zijn hier goede ervaringen mee? Het is bedoeld als gezelschapsaquarium.
(edit) topic aangemaakt: https://aquaforum.nl/threads/juwel-rio-180.174810/

Wie heeft er leuke adviezen voor een goed visbestand voor dit formaat aquarium en doel?

Ik ben nog helemaal nieuw, dus alle tips zijn welkom.
Ik hoop dus ook op dit forum een hoop wijzerte worden 😉

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom leuke plannen, juwel heeft geen geweldige reputatie qua duurzaamheid (na 10 jaar is het op) beter even een topic starten in het daarvoor bestemde forumonderdeel want veel mensen kijken niet in voorsteltopics, en qua visbestand ook beter een apart topic starten

Welkom leuke plannen, juwel heeft geen geweldige reputatie qua duurzaamheid (na 10 jaar is het op) beter even een topic starten in het daarvoor bestemde forumonderdeel want veel mensen kijken niet in voorsteltopics, en qua visbestand ook beter een apart topic starten
Oke dank je wel voor de reactie. Waar kan ik deze vragen het beste stellen?

Welkom,

Heb ook een rio180, hiervoor altijd de 125 gehad en daarvoor een 70. Met 180L kun je best een leuk schouwspel maken. Voordat je hem besteld is het wel belangrijk om na te denken wat je precies wilt en dan met name qua visbestand. Met tetra's, rasbora's e.d. kom je een eind maar wil je maanvissen dan zul je groter moeten. Ikzelf heb altijd Juwel gehad maar zie net dat je een topic hebt aangemaakt bij aquariums dus zal mijn ervaring daar even posten 😉 .

Gr
Stefan

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan