Wat is er nieuw

Even voorstellen Stefan Eijsinga

Lid geworden
13 november 2025
Leeftijd
46
Goedendag allemaal, ik ben Stefan Eijsinga en woonachtig in de buurt Emmen. Ik ben sinds een week of 5 bezig met aquaria. In het verleden heb ik een koi vijver gehad en mij altijd redelijk verdiept in waterwaardes en dat soort zaken. Op het moment het ik heb een bak van 60 liter met veel beplanting. Daarin zitten 15 st. kleine Neon tetras, 4 Ottos en een 20 tal Bloody Mary garnalen. Deze bak draait op een dubbel spons filter gevuld met Crystal Max. Daarnaast heb ik nog een bak van 30 liter redelijk beplant met 8 guppen en 3 kuhlis. Deze wordt gefilterd met een Super Fish 100 pompje ook gevuld met spons en Crystal Max.
Voor mij zit de lol vooral in de garnalen.
En wie weet komt er in de toekomst nog een aquarium bij op osmose water voor Caradina garnalen.

Welkom op het forum Stefan

welkom en veel plezier hier

Welkom Stefan, zou je achternaam niet als gebruikersnaam nemen als dit het geval is.

Welkom op het AF.

Welkom Stefan, zou je achternaam niet als gebruikersnaam nemen als dit het geval is.
Ach dat heb ik al vanaf 2012 en nog nooit iets mee gehad hoor.

Dat terzijde en welkom op het AF.

Ach dat heb ik al vanaf 2012 en nog nooit iets mee gehad hoor.

Dat terzijde en welkom op het AF.
Kan het je ten sterkste afraden.. zolang je geen problemen hebt lijkt alles oke totdat je ze wel krijgt maar dan is het leed al geschied.. maar goed ieder zijn ding 👍

Welkom Stefan E

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan