Even voorstellen..


V

Vissenman

Guest
Goedemiddag allemaal.


Ik zal me voorstellen. Mijn naam is danny woonachtig in Brabant. En al enkele jaren ervaring opgedaan op het gebied van aquarium.

Naar een tijdje geen aquarium te hebben gehad heb ik besloten maar weer eens rustig de draad op te pakken.

We zijn begonnen met een 30L tropisch aquafish.
Dit zal een garnalen bakkie gaan worden uiteindelijk. Op dit moment zijn de bewoners een aantal guppen voor de kinderen.

Vanaf april gaan we een opstart doen voor een aquarium van 100 liter.

Ik hoop hier de hulp te vinden waar nodig. Ook wil ik mijn ervaringen met andere graag delen.


Vragen? Dat kan altijd.


20190303_140703.jpg
 
Welkom Danny. Als ik het goed zie staat de zijkant van je aquarium op een rand waardoor hij voor de rest weinig ondersteund wordt. Ik zou hem toch zelf liever op een egale ondergrond zetten waardoor hij in het geheel ondersteund wordt.
 
Het is een tijdelijke oplossing die durf ik wel aan. Maar hopen dat het voorlopig goed blijft gaan. Toch bedankt voor je advies. Hierover had ik wel nagedacht.
 
Ondertussen is het een bom van algen geworden. Het lijkt op een soort schimmel. Witte kleverige smurrie. Heb al een deel af kunnen zuiger en nu afwachten tot het water weer ophelderd.
 

Terug
Bovenaan