Even voorstellen


M

marjolein044

Guest
Ik ben Marjolein, 43 jaar en volledig onbekend met aquaria. Zag bij vrienden een aquarium staan en vind het zo mooi dat ik nu graag wil beginnen met een klein aquarium. Omdat ik sterk twijfel over het type aquarium en er vast veel vragen komen als ik de keuze heb gemaakt, heb ik mij hier aangemeld.
 
Welkom, verstandige keus om eerst rond te kijken en vragen te stellen ipv eerst kopen en dan vragen :thumbs:
 
Dank jullie wel! Ben al flink aan het lezen op het forum;)
 
Welkom! :book:
 
Welkom, bedenk wel dat hoe kleiner het aquarium, hoe beperkter je keuze is wat erin kan, jij voelt je tenslotte ook doodongelukkig als je je leven moet slijten in de bezemkast en nooit meer eens lekker kan rennen
 
Welkom, bedenk wel dat hoe kleiner het aquarium, hoe beperkter je keuze is wat erin kan, jij voelt je tenslotte ook doodongelukkig als je je leven moet slijten in de bezemkast en nooit meer eens lekker kan rennen
Ik sluit me hierbij aan. Een bak van 60cm is eigenlijk wel een minimum voor een mooi aantal vissen, maar als je een 80cm kwijt kunt zou ik hier zeker voor gaan. Wat meer water dus wat meer ruimte voor evt fouten

Oh ja, en welkom! :D
 
Ik heb zojuist een Superfish 100 gekocht, Die is 68x35x51. Ik pas daar de vissoorten op aan. Zij moeten zich prettig voelen in de beschikbare ruimte. Leuk zo’n nieuwe hobby!!
 
Welkom, en 70cm is een leuke maat.
 
Welkom op het forum.
 

Terug
Bovenaan