Even voorstellen


N

Nyssina

Guest
Hoi allemaal!
Ik ben Nandien, 27 en net begonnen met de mooie hobby. Ik heb nu een kleine bak en zoals je wel kan raden wil ik nu graag een grote bak
Ik wil me hier vooral lekker inlezen en kennis op doen en inspiratie opdoen van andere mensen.
Ik heb nu een 3 mollies, japonica garnalen, 2 ottocinclus, 3 guppies en een indische modderkruiper.
In de toekomst in een grote bak wil ik daar ballon mollies, platy’s, ancistrussen en een groep scholenvisjes aan toe voegen.

Groetjes Nandien
 
Welkom Nandien.
 
Welkom op het AF.
 
Dankje!
 
WElkom ,Nandien.
Dat wordt dan 1 meter?
 
WElkom ,Nandien.
Dat wordt dan 1 meter?
Haha als het kon een hele muur!
Ik heb nu de eheim vivaline 150L op het oog en daar wil ik me ff goed op oriënteren en kijken wat andere mensen daar voor ervaring mee hebben. Ik kan een lange bak in lengte lastig kwijt dus dan maar iets meer in hoogte. Had er al rekening mee gehouden met de soorten visjes.
 
Welkom Nandien!

Aquatlantis fusion is een mooie bak :)
 
Haha als het kon een hele muur!
Ik heb nu de eheim vivaline 150L op het oog en daar wil ik me ff goed op oriënteren en kijken wat andere mensen daar voor ervaring mee hebben. Ik kan een lange bak in lengte lastig kwijt dus dan maar iets meer in hoogte. Had er al rekening mee gehouden met de soorten visjes.
Is ook maar 61 cm . he. Dar kunnen geen zwemmers in.
En ancistrussen worden 15-17 cm..
 

Cat-eLog Data Sheet
Scientific NameAncistrus sp. (L156)
Common NameL156
Pronunciationan SISS truss
EtymologyThe name Ancistrus is derived from the Greek word agkistron, meaning hook, in reference to the interopercular odontodes that are hooked.
Size120mm or 4.7" SL. Find near, nearer or same sized spp.
IdentificationMature males and sometimes females have soft tentacles (bushy fleshy growths) on the snout - this is unique to the genus Ancistrus.
SexingMales develop soft tentacles on the head.
DistributionBrazil: Rio Tocantins
Amazon, Lower Amazon, Tocantins (click on these areas to find other species found there)

Log in to view species occurence data on a map.
Temperature23.0-27.0°C or 73.4-80.6°F (Show species within this range)
 
Is ook maar 61 cm . he. Dar kunnen geen zwemmers in.
En ancistrussen worden 15-17 cm..
Nee klopt dat er geen zwemmers in kunnen. Maar ancistrussen wordt dus afgeraden voor een 150L bak? Ze zeiden namelijk dat er 2 soorten waren tot 12 cm en 14-16 cm. Want dan ben ik verkeerd geïnformeerd..
 
Nee klopt dat er geen zwemmers in kunnen. Maar ancistrussen wordt dus afgeraden voor een 150L bak? Ze zeiden namelijk dat er 2 soorten waren tot 12 cm en 14-16 cm. Want dan ben ik verkeerd geïnformeerd..
150L kan wel een ancistrus in.

maar ik zou als je nu de kans en de middelen er voor hebt danwel naar een 1 meter gaan mooiste is 120 maar 1 meter is ook een mooi formaat.

Denk dan aan:

Dubai 100
Juwel Rio 180 of Vision 180
Aquatlantis Fusion 100
en nog veel meer
 
150L kan wel een ancistrus in.

maar ik zou als je nu de kans en de middelen er voor hebt danwel naar een 1 meter gaan mooiste is 120 maar 1 meter is ook een mooi formaat.

Denk dan aan:

Dubai 100
Juwel Rio 180 of Vision 180
Aquatlantis Fusion 100
en nog veel meer
Bedankt, ik ga er eens naar kijken!
 
Nee klopt dat er geen zwemmers in kunnen. Maar ancistrussen wordt dus afgeraden voor een 150L bak? Ze zeiden namelijk dat er 2 soorten waren tot 12 cm en 14-16 cm. Want dan ben ik verkeerd geïnformeerd..
Je bent dan 61 cm. . dat is voor ancistrus te klein. Als hij 17 cm wordt.
Wat laat jij nou zien? liran???
120 mm
Nou dat is dan een vrouwtje, mijn mannen zijn groter dan jouw hand.
 
welk ancistrus heb jij? laat eens een foto zien.

Ik laat je alleen zien wat Planetcatfish zegt. ( wordt als betrouwbare bron aangegeven toch)
 
DSC_0009.JPG
DSC_0004.JPG
DSC_0008.JPG
DSC_0004.JPG
DSC_0008.JPG
 

Bijlagen

  • DSC_0006.JPG
    DSC_0006.JPG
    158.5 KB · Weergaven: 55
  • DSC_0007.JPG
    DSC_0007.JPG
    176.7 KB · Weergaven: 62
  • DSC_0010.JPG
    DSC_0010.JPG
    163.5 KB · Weergaven: 63
Welkom op het Forum.
 
Welkom op het forum.
 

Terug
Bovenaan