Even voorstellen


J

JDS

Guest
Na een lange tijd aanwezig te zijn geweest wil ik me even opnieuw voorstellen.
Ik ben Dirk, en ben na een carrière switch en een langdurige durende omscholing ongeveer 1,5 jaar niet echt bezig meer geweest met aqauariums. Ik had het simpelweg veel te druk.
Gelukkig heb ik een hele lieve vriendin (santje80) die ik via dit forum heb leren kennen met heel veel liefde de bakkies heeft onderhouden. En ze staan er prachtig bij.
De wat oudere forumleden kennen mij nog wel maar ik wilde mezelf graag even voor alle andere aquarium liefhebbers toch nog even opnieuw voorstellen.
Ik ben inmiddels geslaagd voor mijn opleiding en heb het hierdoor veel minder druk. Bij deze hoop weer wat vaker op het forum aanwezig te zijn.

Heb je vragen..... stel ze gerust..
 
Van harte gefeliciteerd Dirk!
En ik zou willen zeggen welkom terug maar naar mijn idee ben je nooit echt weggeweest :daisy:
 
Dank je @quistero
Ik zie net dat ik een foutje gemaakt heb die ik niet meer kan veranderen.

Ik heb aanwezig gezegd maar moet afwezig zijn.
:stom::stars:
 
Welkom terug Dirk en ik had je al een beetje gemist ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: JDS
@jessicapilon
Dank je John
Ik heb jou, en de leuke sfeer hier ook gemist.
Ik ben nog niet heel erg bezig met aqauariums maar met de passie van Sanne met de garnalen gaat het niet lang meer duren voor het gedoofde vuurtje weer op gaat vlammen.

Ik heb helaas mijn kennis van de nieuwste techniek niet zo goed bijgehouden omdat ik een half wetboek en uit mijn hoofd moest leren, maar daar ga ik de komende tijd weer wat meer tijd insteken.

@Friesian
Ook aangenaam kennis te maken.
Ik ben ook nog maar een groentje hoor.
Ik moet weer helemaal opnieuw inkomen.
Heb 1,5 jaar weinig tot niets gedaan met de bakkies hier.
 
Van harte welkom terug op het forum Dirk. En van harte gefeliciteerd met het behalen van je opleiding. :petjeaf:
Leuk om te horen dat jullie elkaar via het forum hebben leren kennen en al zo'n tijd samen zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: JDS
ik kan me niet herinneren of ik je al eerder op het forum gezien heb, maar uiteraard van harte welkom en veel plezier gewenst
 
Welkom terug
 
Welkom terug maar weer Dirk.
 

Terug
Bovenaan