Even voorstellen


StijnvdB

Well-known member
Lid geworden
22 maart 2021
Berichten
103
Leeftijd
32
Hi allemaal,

Ik heb hier en daar al een reactie achtergelaten (vaak met meerdere vragen) en heel wat info hier opgedaan, dus hierbij een kort voorstelrondje:

Ik ben Stijn, 29 jaar en woon in Haarlem. Zo'n 15 jaar geleden had ik een juwel rekord 60 voor een aantal jaar met o.a. kardinaaltetra's, kegelvlekbarbeeltjes, een chinese algeneter, bij garnaaltjes, corydorassen en dwerg gourami's (niet tegelijk hoor). En zoals een ware puber, liet ik na een paar jaar alles verloederen. Nu jaren later, begon het toch weer te kriebelen en nu ik een eigen huisje heb, heb ik een rio 125 aangeschaft en ben van plan het goed te doen dus co2 set is onderweg en heb een amazonia substraat. Afgelopen 3 weken heeft het hout (corbowood) ingewaterd, het drijft nog wat maar dat verzwaar ik te zijner tijd wel. Vandaag wat plantjes aangeschaft voor een dry-start: monte carlo & creeping mos. Fissidens Fontanus komt er over een paar dagen aan om het af te maken.. de drystart dan ;)

Bij deze: dank allen voor alle info en ik zal binnenkort wat meer fototjes delen, als jullie tips hebben voor de scape, let me know :)

P.S. voor mijn aquarium had ik vroegah een terrarium met zandhagedisjes uit de duinen. Daarna anolissen en vuurbuikpadjes.
 

Bijlagen

  • 20210429_204956.jpg
    20210429_204956.jpg
    377.4 KB · Weergaven: 85
Welkom op het AF​
 
Welkom. Dan kom je bij Heems zeker? Ohja en veel plezier natuurlijk 😁 .

Gr
Stefan
 
Welkom. Dan kom je bij Heems zeker? Ohja en veel plezier natuurlijk 😁 .

Gr
Stefan
Haha zeker. Daar het aquarium, hardscape en de plantjes gehaald. Vroegah kwam ik daar ook, toen al een top winkel.
 

Terug
Bovenaan