Even voorstellen


zeebakkie

Well-known member
Lid geworden
18 december 2022
Berichten
72
Leeftijd
58
Locatie
Leiderdorp
Goede dag allemaal, zit al een hele tijd gewoon te lezen op het forum hier en het leek me wel tijd om me eens netjes voor te stellen.

Ik ben dus Mario en ben 57 jaar woon sinds kort in Leiderdorp en ben al met water bezig sinds 1995, ben begonnen met zoetwater en dat is overgegaan in 2009 in zeewater.
Ben nu aan zeeaquarium nummer 5 , ben begonnen met een red sea max 250 all in one en heb nu een bak staan met de maten 125 breed 75 diep en 70 hoog.
Heb deze kunnen overnemen van iemand die stopte na 6 maanden, bijna alle apparatuur die ik heb is 2e hands. Heb alleen de doseerpompen nieuw gekocht.

Het is allemaal nog niet netjes afgewerkt maar ik ben pas verhuist en ben ook in het huis zelf bezig dus het ziet een beetje redneck uit om het zo te zeggen. Maar dat maakt voor mij het plezier wat er aan heb niet minder.

Zal proberen een foto te plaatsen,

Groetjes mario
 
De foto :)
 

Bijlagen

  • 20231013_211135.jpg
    20231013_211135.jpg
    2.2 MB · Weergaven: 40
Dank allemaal voor het hartelijke welkom... heb ook al een dagboek aangemaakt, nu alleen nog uitzoeken hoe ik die in mijn handtekening zet
 
Dank allemaal voor het hartelijke welkom... heb ook al een dagboek aangemaakt, nu alleen nog uitzoeken hoe ik die in mijn handtekening zet
Klik op je profiel, dan komt er een dropdown menuutje met linksonder Handtekening of Signature (geel in de 1e foto), afhankelijk van de ingestelde taal. Daar kan je die aanpassen en ook linkjes invoegen (groen in de 2de foto) :)

1697286758028.png



1697286828574.png

Bij het bovenste vak (URL) plak je de link en bij de onderste (text) de tekst die je wil laten zien. Daarna op Save onderaan en klaar is Kees!
 

Terug
Bovenaan