Eventjes voorstellen.

N

Nathalie71

Guest
Hoikes iedereen!

Na vele uren leesplezier besloot ik me dan toch eens aan te melden, want ik heb toch best nog wat vragen. :giggle:

2 jaar geleden ben ik terug gestart met de hobby, na meer dan 20 jaar geleden het voor gezien te houden (ik ben ondertussen bijna 49 jaar). Tussendoor wel nog eens eentje gehad, niets speciaal, maar door een verhuis en alles wat daar bijhoort is dit geheel in een vergeethoekje terecht gekomen (uiteraard wel eerst de visjes ter adoptie beschikbaar gesteld toen). Wat stond ik twee jaar geleden verbaasd van al die nieuwe technieken en materialen die nu beschikbaar zijn. Er is ook veel meer informatie voorhanden, in tegenstelling tot vroeger waar je vooral afhing van wat een handelaar jou vertelde of van enkele verouderde boeken (bibliotheek).

Ondertussen heeft de microbe uiteraard weer goed toegeslagen en heb ik 4 aquaria gaande van 112L tot 20L. Eentje ervan is een volledig zelfbouw project (60L), en momenteel ben ik in de weer met een tweedehands 300L bak (meer daarover in een ander draadje want bij deze heb ik een prangende vraag). De 2 kleinere nanobakjes - 25L en 20L hebben geen bewoners (wel verwarming, plantjes, filter, etc), dus overweeg ik dan ook om deze van de hand te doen.

Groetjes uit Bredene (België)!
 
Leuk! Welkom terug in onze geweldige onderwaterwereld :)
 
Terug
Bovenaan