jan fokke
Well-known member
Ik he nog een jbl 700 staan en vroeg mij af of het verstandig is om deze op mijn aqualantis aquarium er bij te plaatsen of is deze te ligt en verstopt die heel snel
De vulling kan idd zoals @catfishfreak ook aangeeft een wereld van verschil geven ook al zijn de meningen verdeelt.
Wat betreft je vraag of het filter te licht is (zou kunnen zijn) over de JBL cristelprofi 700 is de jongere generatie filters, de 702 hier genoemd met een doorstroming van 350 - 400 l/h.Ik he nog een jbl 700 staan en vroeg mij af of het verstandig is om deze op mijn aqualantis aquarium er bij te plaatsen of is deze te ligt en verstopt die heel snel
Beste catfishfreak, ik geloof dat de meningen over bijvoorbeeld Biohome Ultimate uiteen kunnen lopen.De mening over biologische en mechanische filtratie is het grootste gros het wel over eens.
Morgen Jan.Ik he nog een jbl 700 staan en vroeg mij af of het verstandig is om deze op mijn aqualantis aquarium er bij te plaatsen of is deze te ligt en verstopt die heel snel
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.