Ferplast onderdelen


N

NatyDenHaag

Guest
Goedemiddag dames en heren

ik heb de ferplast star 200 aquarium en de lichtkap zakt wat door in het midden. Nu weet ik dat ik wat steuntjes met vervangen alleen heb ik geen idee waar ik dat bestellen moet.
Ik hoop via jullie daar achter te komen.

alvast bedankt.
 

Bijlagen

  • 5405CCA9-1292-467D-8D29-DF2030F23196.jpeg
    5405CCA9-1292-467D-8D29-DF2030F23196.jpeg
    33.2 KB · Weergaven: 138
  • image.jpg
    image.jpg
    81 KB · Weergaven: 135
  • image.jpg
    image.jpg
    16.1 KB · Weergaven: 139
Ik kan hier meestal lossen onderdelen bestellen via de lfs, die bellen dan naar de leverancier die vaak wel wat heeft liggen van een gebroken aquarium ofzo. Optie 2 is wellicht het verlijmen van een steuntje? Onder de klep, aan de binnenkant van het aquarium?
 
@Keesvd

yes bedankt heb ze zojuist besteld. Morgen geef ik wel even een update.
 
@Keesvd

ik heb besteld maar blijkbaar online recensies gelezen. En blijkt oplichting te zijn. Zou ze al binnen moeten hebben maar niks. Heb een mail gestuurd maar nog steeds geen reactie

we wachten het maar even af.
 
Meen je niet? ik heb dat op google gewoon opgezocht, kan je ze niet bellen?
wellicht niet op voorraad?
 
@Keesvd

nee geen telefoon nummer. Geen reacties op de mail. Gewoon stil.
Google anders even: World of animals Ermelo en dan de recensies lezen.

Zit nu precies weekje tussen en op de site staat voor 22:00 besteld morgen in huis.
 
Ja ik las het net inderdaad. is wel een gemixed recensies. veel zeggen komt niet of laat en de ander zegt komt wel optijd. is wel bizar dit.
 
@Nicolientje-W

ja blijkbaar ‍♂️‍♂️

Heel jammer allemaal.
 
Dus nu moet ik alleen ff weten waar ik het wel kan bestellen zonder fraude
 
Het is een verzamelpand. Dat er ruimte te huur is wil niet zeggen dat die dierenwebshop ook vertrokken is. Veel hoop wil ik je echter ook nog niet geven want aan de recensies te zien nemen ze het allemaal niet zo serieus. De site doet helaas anders vermoeden, dat hebben ze wel redelijk voor elkaar. Al zie je ook wel een aantal hints op de site, zoals geen telefoonnummer en een aantal functies die niet goed werken. Zo zijn er bijvoorbeeld geen resultaten op de functies 'nieuwe producten' of 'best verkochte artikelen' wat er wellicht op wijst dat dit snel in elkaar is gezet.

Kijk maar eens bij de KVK: https://www.kvk.nl/zoeken/?source=all&q=Mariënhoef 8&start=0&site=kvk2014
Verschillende bedrijven actief op dat adres en bij een verzamelpand is dat ook logisch. Wellicht kun je een van die andere bedrijven eens bellen en vragen of zij meer weten.
 
@Keesvd oh nee daar kunt u zelf ook niks aan doen. Toch bedankt.


@DanielHoogland
goed idee ik doe dat morgen even. Ik kom met een update.
 
Dus nu moet ik alleen ff weten waar ik het wel kan bestellen zonder fraude
Pets place hier belt voor mij dan met de leverancier, ie hebben vaak nog wel losse stukjes liggen van gebroken aquaria enzo. Weet niet of er ook een bij je in de buurt zit, of een andere keten/dierenwinkel?
 
@Keesvd
Yes thanks... maar helaas weer een domper. Want helaas bezorgen ze niet in Nederland alleen in de UK (Engeland)

Ik heb nog een beetje verder gegoogeld en heb wel gezien dat er idd een paar winkels nog ferplast onderdelen kan Bestellen.

ik hou jullie op de hoogte
 
@Keesvd
Yes thanks... maar helaas weer een domper. Want helaas bezorgen ze niet in Nederland alleen in de UK (Engeland)

Ik heb nog een beetje verder gegoogeld en heb wel gezien dat er idd een paar winkels nog ferplast onderdelen kan Bestellen.

ik hou jullie op de hoogte
Wel gek dat ferplast dat niet verzend. Maar kan de LFS daar niet aankomen die ferplast verkoopt?
 

Terug
Bovenaan