B
Bertus †
Guest
Hoe kom ik nou op een tangabak? is het toch niet?Bij een tangabak moet je geen spraybar nemen.
Zo de bak in , en stroming.
En de blauwalg uitzuigen. met zand en al.
Hoe kom ik nou op een tangabak? is het toch niet?Bij een tangabak moet je geen spraybar nemen.
Zo de bak in , en stroming.
En de blauwalg uitzuigen. met zand en al.
Verversen gebeurd zeker niet elke week. Mijn filter is sinds start niet meer gereinigd geweest. Dus zeker al een half jaar. My bad ik dacht dat dit niet hoefde. Het is een tanganyika bak zonder planten.
Nee volgens mij haal je een ander topic door de war.Hoe kom ik nou op een tangabak? is het toch niet?
Staat hier/\Verversen gebeurd zeker niet elke week. Mijn filter is sinds start niet meer gereinigd geweest. Dus zeker al een half jaar. My bad ik dacht dat dit niet hoefde. Het is een tanganyika bak zonder planten.
Nee volgens mij haal je een ander topic door de war.
Als ik zijn profielfoto zie. lijkt het mij niet dat hij een tangabak heeft.
Maar toen je het schreef dacht ik ook even indd dat ie een tangabak had maar dat was een ander indd
Kan allemaal, maar blue-exit is een antibiotica als ik me niet vergis.Us het niet beter om nu 50% te doen. Dan blackout. Dan blue exit en dan weer 50% ?
Heet die ook Aquaboy?Nee volgens mij haal je een ander topic door de war.
Als ik zijn profielfoto zie. lijkt het mij niet dat hij een tangabak heeft.
Maar toen je het schreef dacht ik ook even indd dat ie een tangabak had maar dat was een ander indd
ik kon alleen de text herinneren niet de gebruiker.Heet die ook Aquaboy?
Ja lol het is einde van de week. ik let ook niet lekker op !Staat hier/\
Kan allemaal, maar blue-exit is een antibiotica als ik me niet vergis.
Je wilt dus zoveel mogelijk van de cyano bacterie uit je aquarium hebben voordat je de behandeling start om de kans van slagen te verhogen
Nodig is misschien niet, maar de genade klap zou het zeker moeten zijnIn mijn ervaring is een blackout voldoende en heb je helemaal geen blue-exit nodig. Wil je geen blackout doen dan kun je in plaats van blue-exit gebruiken. Wat ik zou doen is een 50% waterwissel, afplakken met vuilniszakken en na 3 (ach misschien 4 of 5 dagen) weer open maken. De blauwalg zal z.g.a. weg zijn.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.