Ik heb de dweilkar al paraat staan als ik bezig ga, liggen altijd doeken voor het aquarium of in mijn werk gebied...
Zoiets doe je meestal pas op deze manier als er al eens iets mis is gegaan😀😀
Ik heb de dweilkar al paraat staan als ik bezig ga, liggen altijd doeken voor het aquarium of in mijn werk gebied...
Heb hem in elkaar gezet en het rotortje er weer uit gehaald. Het onderste rubbertje dat op het witte stokje zit krijg ik niet mee omhoog. Heb ik met dat witte stokje een poging gedaan om dat zwarte dopje onderin eruit te krijgen breekt dat witte stokje.
Kom vandaag dus niet verder. Zal gaan kijken of ik onderdelen bij apo kan krijgen.
Is het erg als dat onderste zwarte dopje vast zit?
Dat zijn vrij lage waarden voor no2 en nh3/4 maar goed je wilt ze natuurlijk graag gelijk op 0 zien. Je bacteriecultuur zal misschien toch een tik hebben gehad van de medicatie.
Heb hem in elkaar gezet en het rotortje er weer uit gehaald. Het onderste rubbertje dat op het witte stokje zit krijg ik niet mee omhoog. Heb ik met dat witte stokje een poging gedaan om dat zwarte dopje onderin eruit te krijgen breekt dat witte stokje.
Kom vandaag dus niet verder. Zal gaan kijken of ik onderdelen bij apo kan krijgen.
Is het erg als dat onderste zwarte dopje vast zit?
ik denk dat het je rotor rubbertjes zijn deze fungeren als een lager voor het asje als deze te wijd of gescheurd zijn gaat je rotor uit het midden draaien
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.