Filterzand kopen


bertgeitz

Active member
Lid geworden
12 mei 2020
Berichten
43
Leeftijd
57
Ik ben voor alles aan het rondkijken om een aquarium te beginnen. Nu kijk ik voor filterzand en online kan je bij Hornbach niet bestellen en laten bezorgen. Ik kijk dan bij Wildkamp en bezorgen kost daar maar liefst 30 euro. Weten jullie andere site waar je kan bestellen en laten bezorgen voor normale prijs? Ik heb geen auto dus kan niet ophalen.
 
Ik vrees dat je voor die zakken van 25 kilo gewoon flinke bezorgkosten mag betalen. De normale postbode komt die niet brengen dat is te zwaar en moet dus op speciaal transport. Wellicht eens kijken bij een tuincentrum in de buurt? Intratuin bij mij heeft het bijvoorbeeld ook, ligt dan bij de zwembad spullen.
 
Ik vrees dat je voor die zakken van 25 kilo gewoon flinke bezorgkosten mag betalen. De normale postbode komt die niet brengen dat is te zwaar en moet dus op speciaal transport. Wellicht eens kijken bij een tuincentrum in de buurt? Intratuin bij mij heeft het bijvoorbeeld ook, ligt dan bij de zwembad spullen.


Thanks daar ook maar ff rondkijken dan.
 
bestel ergens waar ze 20 kg zakken hebben:


Dank je wel. Gelukkig goede optie
 
Loire zand oogt grijzer dan het filterzand van Wildkamp, dat je het even weet :))
Verder prima zand hoor!

Komt echt door het gewicht, 25kilo (of een veelvoud bij meerdere zakken) ga je niet bezorgd krijgen met pakketpost prijzen :))

Duur grapje eigenlijk voor APO... 3,95 om 20kilo (of meervoud) te bezorgen? je zou toch zeggen dat de post dat niet toelaat :juggle:
 
PostNL vraagt voor een pakket van 20-23 KG (wat maximaal is) 13,00 dus dat is niet heel voordelig nee voor APO :)
 
Ik heb voor de huidige bak 30 kilo bodem besteld bij Zooplus en betaalde daar de normale porto van rond de 7,95 voor het versturen. Moest nog uit Duitsland komen ook.
 
Ik ben voor alles aan het rondkijken om een aquarium te beginnen. Nu kijk ik voor filterzand en online kan je bij Hornbach niet bestellen en laten bezorgen. Ik kijk dan bij Wildkamp en bezorgen kost daar maar liefst 30 euro. Weten jullie andere site waar je kan bestellen en laten bezorgen voor normale prijs? Ik heb geen auto dus kan niet ophalen.
En een kennis/bekende die even met je mee kan rijden? Of een van de buren? Dat zou ook nog een optie zijn
 

Terug
Bovenaan