Florida kreeft plots verdwenen


W

Wolf98

Guest
Hallo,
In mijn aquarium wonen al een tijdje twee kreeften (m&v). Nu is het vrouwtje plotseling verdwenen en kan ik haar nergens meer vinden. Ik heb al in de filter gechekt, onder alle ornamenten, buiten het aquarium en tussen de steentjes, want misschien had ze zich wel ingegraven, en ik heb haar nog steeds niet gevonden. Nu dacht ik misschien is ze wel opgegeten door het mannetje maar dat lijkt me ook niet echt mogelijk aangezien de kreeften zelf vaak een paar dagen doen over alleen al het eten van hun vervelling. Iemand anders enig idee?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Soms trekken kreeften en garnalen zich terug als ze eitjes dragen en het zijn erg goede verstoppers.
 
Dat is idd ook een goede mogelijkheid aangezien ik ze gister heb zien paren, bedankt voor de tip!
 
Hoop voor jou dat ze nog leeft en dat ze inderdaad voor een mogelijk nageslacht gaat zorgen.
 
Nee heb haar nog steeds niet gezien. Ik heb wel gemerkt dat het mannetje heel vijandig doet, ik hoef de kamer maar in te komen en dan blijft hij op eenzelfde plek met z'n scharen richting mij staan. Dit gedrag heb ik nog niet eerder bij hem gezien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee heb haar nog steeds niet gezien. Ik heb wel gemerkt dat het mannetje heel vijandig doet, ik hoef de kamer maar in te komen en dan blijft hij op eenzelfde plek met z'n scharen richting mij staan. Dit gedrag heb ik nog niet eerder bij hem gezien.
Dan wil hij gewoon een partijtje vechten met zijn baasje he.;)
 
Toch vervelend... ja als die niet meer in de bak zit...

nu weet ik wel dat ze zich erg goed kunnen verstoppen.
 

Terug
Bovenaan