Wat is er nieuw

Fluval Edge 46L van rfvdp (pdvfr)

• Onderwerp starter Onderwerp starter pdvfr
  • Startdatum Startdatum
Ziet er leuk uit idd

mooi bakkie ziet er zo stukke beter uit inderdaad.
1 klein puntje is dat ik denk dat je kardinaaltetra's te groot zullen worden voor je aquarium.

verder ziet het er super uit. keep it up !

Bedankt voor jullie leuke reacties.

@wesdejong: het zijn blauwe neons, geen kardinaaltetra's. Blauwe neons blijven klein, net als de vuurneons die erbij zwemmen.

Het is nog even wachten en dan ga ik er nog een aantal kleine garnaaltjes bij doen. Dan is het visbestand compleet.

dat kon ik idd niet goed zien op de foto's maar dan geen minpunten 😉
keurig bakkie 🙂 wat voor garnaaltjes komen er in ?

Welke garnaaltjes weet ik nog niet.
Ik ga her en der een rondkijken wat er zoal te koop is, dan maak ik mijn beslissing denk ik.

Heb je suggesties?

weinig verstand van garnalen..
vuurtjes zijn wat standaard en bruine vallen niet erg op in je bak denk k,.
veel verder kan ik je niet helpen, gewoon kijken of je wat moois kan krijgen voor een aardig prijsje.

Haha, dat laatste is heel belangrijk 🙂

Erg leuk bakje. Staat er mooi bij.
Ben benieuwd naar je garnalen.

pdvfr zei:
Bedankt voor jullie leuke reacties.

@wesdejong: het zijn blauwe neons, geen kardinaaltetra's. Blauwe neons blijven klein, net als de vuurneons die erbij zwemmen.
Ik heb Simulans gezien die in grote bakken werden gehouden en zeer goed verzorgt en deze waren toch echt niet heel erg klein te noemen.

De onze zijn ook tegen de 3 cm, (relatief) veel groter dan wat er wel eens wordt vermeldt.

Het bakje > geweldig ingericht 🙂

Ik heb ze even "opgemeten" en ik kom niet verder dan 2 cm.
Ze zitten nu ongeveer een half jaar in mijn aquarium.

Het hangt natuurlijk ook van je bak grote af. Een goudvis wordt ook geen 40cm in een kom waarmee ik niet wil suggereren dat jou visjes aan het vergroeien zijn. Ze zijn tenslotte ook nog vrij jong.

Maar persoonlijk vind ik een bakgrote van 80cm het minimale, dan kan je ze ook in een redelijk grote groep houden.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan