Wat is er nieuw

Foto album van KGR

• Onderwerp starter Onderwerp starter KGR
  • Startdatum Startdatum
Volgens mij moet je per 100 liter 20 ml Nitro toevoegen om te verhogen met 20mg/L.
Od de Manen daar goed tegen kunnen (de EI) durf ik zo niet te zeggen en je kan het ook verhogen tot bv 10mg/L nu.
Op de bijsluiter staat de dosering wel vermeld dus kijk dat ook nog even na voor de zekerheid.

Welke merken je gebruikt maakt bij de EI niet echt uit zolang de hoeveelheden maar voldoende zijn.

236116keesgroeneveld_0_85_deskto.jpg

478155keesgroeneveld_0_85_deskto.jpg

Ziet er mooi uit en goede foto's ook. :petjeaf:

Ps;
Ik heb je foto's bij elkaar gezet in plaats van 1 foto per bericht achter elkaar. Je kan 12 foto's in 1 bericht kwijt. 🙂

Het ziet er erg mooi uit Kees! Goed helder en gezond.

Toch een kleine tip: neem een klein stukje kienhout en hang dat met behulp van wat geplastificeerd ijzerdraad voor je bellenteller. Dan heb je weer wat techniek uit het zicht en het vergroot de dieptewerking in je aquarium.

Hobbygroet,
Jos Hut

zeker.

Zit trouwens een nestje RAMIREZI in het struikje rechts. overleefd dat wel met de maanvissen? zijn iets van 100 eitjes.. Mannetje zit er dicht op en tijdens ramen krabben nipte het vrouwtje aan mn handen. verdedigen doen ze wel

Zou super zijn als je kan posten of de eitjes uitkomen of opgegeten worden.

Nee, maar vindt je wel informatie over.
Zowel websites, als hier, het forum.

Leer je dan van.

Juist,als je goed had gelezen dan gaat het o.a over goed gegroeide manen. Jonge dieren dus,en dat gaat gepaard met veel waterverversen.Wat de waterkwaliteit ten goede komt.Dat is ervaring,en geen boekje opdreunen of opsomming omdat het ergens te lezen staat.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan