Foto van mijn 2 meter bak is het geen plaatje? (alexger)


alexger

Well-known member
Lid geworden
11 januari 2020
Berichten
95
Leeftijd
52
Locatie
Susteren Midden limburg
20200215_210047.jpg
 
Het is niet mijn stijl maar ik ben blij dat jij tevreden bent over je eindresultaat! :petjeaf:

Echter schiet mij wel direct de vraag te binnen of de stenen die je gebruikt wel geschikt zijn om in een aquarium te gebruiken?
 
Het is niet mijn stijl maar ik ben blij dat jij tevreden bent over je eindresultaat! :petjeaf:

Echter schiet mij wel direct de vraag te binnen of de stenen die je gebruikt wel geschikt zijn om in een aquarium te gebruiken?
Bedankt voor jou mening, de stenen zijn zeer zeker geschikt.
De glas blokken zijn geschikt en het roze quarts is getest met zuur, deze is ook geschikt. De platte stenen zijn ook getest met zuur en is een graniet soort. De Boeddha heb ik aangeschaft in een aquarium winkel.
Ik vind het een leuk thema om naar te kijken, voorheen altijd een natuurlijke bak gehad.
 
Hebben die glasblokken geen scherpe punten of randjes want anders kan een vis zich verwonden. Verder ziet het er mooi uit.
 

Bijlagen

  • 20200216_125056.jpg
    20200216_125056.jpg
    122.9 KB · Weergaven: 113
  • 20200216_125052.jpg
    20200216_125052.jpg
    99.4 KB · Weergaven: 116
Ook niet mijn stijl maar dat betekent niet dat het niet mooi is.
Op zich vind ik die Boeddha wel leuk maar dan zou ik er voornamelijk Aziatische vissen in doen ipv de Manen. Past dan beter bij het beoogde thema.
 
Wat mooi of niet mooi is ligt aan de perceptie van de aanschouwer.
De één wil een schilderij van Herman Brood aan de muur, de ander van Rubens en de derde wordt helemaal blij van een huilend zigeunerjongetje.
De één gaat naar Rammstein en de ander naar André Hazes.
Beide trekken de Ziggo dome vol, dus kan het geen slechte muziek zijn, al zal de ene fan dat wel van de muziek van de ander vinden.

Dit aquarium is dus mooi. :daisy:

En ik moet zeggen dat het mijn hoofddoel van een aquarium: rust in de kop krijgen als ik er naar kijk, zeker bereikt wordt met deze bak.
 
Ook niet mijn stijl maar dat betekent niet dat het niet mooi is.
Op zich vind ik die Boeddha wel leuk maar dan zou ik er voornamelijk Aziatische vissen in doen ipv de Manen. Past dan beter bij het beoogde thema.
Tja zo ver had ik wr niet over nagedacht
Ook niet mijn stijl maar dat betekent niet dat het niet mooi is.
Op zich vind ik die Boeddha wel leuk maar dan zou ik er voornamelijk Aziatische vissen in doen ipv de Manen. Past dan beter bij het beoogde thema.
Hoofdzaak waren voor mij de manen, mijn vrouw is zeer geïnteresseerd in mineralen. op deze wijze genieten we voornamelijk allebei.
 

Terug
Bovenaan