Fotoalbum edwin68


Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou er is camelanus worm met de nieuwe manen meegekomen.
Maar ik ga wel een quarantaine bak opzetten, dan hoef ik niet zoveel water te behandelen.
 
O ja dat is balen zeg. Ik heb deze ook ooit gehad maar toen kon je nog zo Levamisole bij de DA ophalen maar ja dat mag nu niet meer.
 
Ben de dactacid vergeten mee te nemen toen ik er maandag was.
Denk nog waarom ze niet achter me aangerend was(dieleuke verkoopsteršŸ¤—)naar de bushalte.
Misschien droomt ze wel dat ik met een snelle jaguar vd parkeerplaats ben vertrokken.
Maar dat vraag ik vanmiddag wel aan haar , ik moet wachten tot ze opbelt dat ik mag komen bij haar om de bestelling optehalen.
Was ik nog maar jong dan had ik in katzwijm voor der gelegenšŸ˜
 
Ach ja we worden er niet jonger op. Misschien dat een goed gevulde knip haar van gedachten laat veranderen;)
 
Ja een goedgevuld aqurium kennen ze van me krijgen , voor de rest zijn al me zakken leeg.
Ik heb nu al medelijden met me vissen dat ze strakjes in het medicijn moeten zwemmen, je ziet het altijd dat ze ervan uit hun hummetje gaan.

Het is nu ff druk omdat ik dan de meeste vissen meepak, en weet ik ben totaal antimedicijnen maar dit was onvoorzien, de nieuwe maanvissen waren toch wildvang en geen nakweek.
Dus misschien haal ik straks wel nog iets prevetiefs voor wat er nog meer voor ellende uit kan komen.
 
Ik hoop dat het snel aan gaat slaan. Btw, je video geeft hier alleen een zwart beeld maar loopt verder wel.
 
O maar in me post kan ik hem wel afspelen, maar maakt niet uit misschien als het een tweede keer opklikt
Ja een goedgevuld aqurium kennen ze van me krijgen , voor de rest zijn al me zakken leeg.
Ik heb nu al medelijden met me vissen dat ze strakjes in het medicijn moeten zwemmen, je ziet het altijd dat ze ervan uit hun hummetje gaan.
Bekijk bijlage 351417
Het is nu ff druk omdat ik dan de meeste vissen meepak, en weet ik ben totaal antimedicijnen maar dit was onvoorzien, de nieuwe maanvissen waren toch wildvang en geen nakweek.
Dus misschien haal ik straks wel nog iets prevetiefs voor wat er nog meer voor ellende uit kan komen.
 
De buit is binnen
16681955543071475651665.jpg
leuk licht
16681962345401515487097.jpg
dit mag ff uittesten
1668196272488593223489.jpg
en de vissen in de 400 verdragen dactycid wel goed
1668196464346406334561.jpg
en zijn nog 10 kardinalen bijgekomen.
 
Mattiehttps://youtu.be/hV2-zFh3tAU
Asu me gepijnigdte pezingen psalm68 kijk maar op naar alles, want de wereld is onze.

16684550404022006778091.jpg
ask nog eens naar boven moet gaan kloppen om me halfzachte bovenburen te bemanen, denk ik er eerder aan om ze in de half om half gehaktballetjes te verwerken. Of er soil van te maken, ik eet je alles op dit is de partij van de biologie.
Meester volkert heeft genoeg gezeten, nu is het vanaf hierHIER
 
In de 60 4 corydoras aneus gezet, 2 dikke en 2 dunne.
Temperatuur door koud verversen tot 16 c. gebracht
1669065378764549671949.jpg
.
Stroming verhoogd dmv het uit de bodem halen vd superfish

Als ze eieren afzetten dan wil ik proberen of het tussen de garnalen en babyguppen iets wordt, de ouders wil ik verwijderen.
 
Leuke visjes! En nu moet dat mos weer groeien om dat filter opnieuw te verbergen :p..

Stomme vraag maar us 16 niet veel te koud ?
 
16 om de corydoras te stimuleren om te paren, morgen is het vanzelf weer 20
 
Prachtige planten en dat allemaal dankzij de beste filters die er zijn bodemfilter .
 
Dat filter stond in de bodem omdat ik vreesde voor baby garnalen er in vermalen werden, bijeffect helder water en een verrijkte bodem.
Nu hangt het weer hoger om veel stroming voor de corys te maken.
16691049165271356809500.jpg
ze zijn nog niet gaan afzetten.
 
Ik denk niet dat ze door de spleten onder in de cartridge snel heen kunnen komen Edwin. Waar ze wel doorheen kunnen dat is bij het regelschuifje en daar heb ik standaard een stukje dikke sateprikker bij en daar waar het snoer in de behuizing gaat druk ik een propje filterwatten want daar kunnen ze er ook in denk ik.
 
Ik heb en stukje spons in het regelschuifje, het staat nu op max. 16691061108111948204264.jpg
De corys maken er een rommeltje van die grondelen.
 
Dank je john dat gaatje had ik totnutoe niet bewust opgemerkt ondanks dat ik bij herplaatsen wel wat lucht er uit zie komen, maar er zijn nu genoeg garnalen.
Als je bij me op visite komt dan heb ik hier een toastje met garnalen voor je.
 
En nu drijf ik ze naar 30 c.
16691228858001857644343.jpg
over een paar dagen weer met koud uit de kraan verversen
 
En daarom ga ik straks groenvoer voor je eten en kijk de rio400 gesnoeit
 
Next time in de tripod met mij als een wereld draait door draaider.
Ik geef je geen ongelijk, me vaste hand is lang weg reuma artritis, en zometeen nog ff naar me chink omdat jullie ook steeds gemaksvoer propageren.
Daar word ik niet beter van maar wel verzadigteršŸ˜
 
O sorry ik wist niet dat je daar last van hebt Edwin en dat is erg vervelend. Sterkte daarmee natuurlijk.

Het makkelijkste is om diepvrieskroketjes te voeren maar of dat nou zo n goed idee is dat betwijfel ik;)
 
Dacht je dat de rotte chinees die ikzo in ga laden ooit vers was??bij de snackbar hier staat ervoor mij een veeels te lange rij met medeburgers
1669137297379510810395.jpg
dan krijg je dit, smakelijk maar op deze wijze kan ik me ook via estimated indx uitspoelen wekelijksšŸ˜šŸ˜‚šŸ¤£
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan