Het belangrijkste vergeet je Sander.Lekker bezig!!! Die kerstboom is wel hilarisch, mooi versieren met alle kleuren garnalen 😉
Ja de gekleurde lampjes mogen niet ontbreken🤣
Het belangrijkste vergeet je Sander.Lekker bezig!!! Die kerstboom is wel hilarisch, mooi versieren met alle kleuren garnalen 😉
Edwin , je moet dringend meer kleuren gebruiken want RednasNL begrijp iet simpels al niet .🤣 in mijn voorstelling gaat het idd anders dan op je tekening
Mss bedoeld Edwin hier wel om ' in de maling nemen 'Het belangrijkste vergeet je Sander.
Ja de gekleurde lampjes mogen niet ontbreken🤣
Nou ik weet van Edwin dat ie wel van een grapje houdt en hij kent me inmiddels ook wel aardig denk ik😉Mss bedoeld Edwin hier wel om ' in de maling nemen '
Heb je het hem ooit gevraagd ? Weet jij welke zijn gevoelens zijn met jou grapjes ? Misschien kan jij tegen deze grapjes maar een ander niet . Ik weet niet in hoever jij dat als eens hebt gevraagd aan Edwin ?Nou ik weet van Edwin dat ie wel van een grapje houdt en hij kent me inmiddels ook wel aardig denk ik😉
Edwin gaat dus ook shoppen bij Appie en Frits.Zonder grapjes wordt het maar saai denk ik en als Edwin met iets een probleem heeft dan weet hij mij wel te vinden hoor kan ik uit ervaring zeggen😉

Hoe meer zielen hoe meer vreugd en ik wil edwin met alle plezier even de winkel van Frits Kuiper laten zienEdwin gaat dus ook shoppen bij Appie en Frits.![]()

Frits is de lfs hier waar ik wekelijks kom en die staat ook op de beurs maar ik dacht pas sinds 2017 en dan meer met zeewater. Dus of je die kent dat weet ik niet. Hij heeft wel een leuke site en veel leden bestellen al hun spullen hier.Maar wie is frits kuiper??dat heb ikff gemist, ik ben alleen maar heeel lang geleden een keer naar vivarium geweest, daar hadden jullie een bewaar bak om aankopen op temperatuur te houden🤗
Dus neem je zelf ook een swiffer, die ook overal loopt te piesen…..Pluk je die zelf? Hier doe ik dat niet snel omdat de honden overal piesen.
Haha, ja daar is het een hond voor maar hij plast niet tegen de brandnetels want dat heb ik hem geleerd maar ja de andere honden doen dat wel😛Dus neem je zelf ook een swiffer, die ook overal loopt te piesen…..
Moet gewoon dat standaardboek even doornemen dus.Een boek uit, ik moest het even erbij pakken, 1977, moet misschien wel eens een update krijgen. Maar als je hier veel pulp op het forum tegenkomt, wat let je om in plaats van het grappig te vinden, er iets aan te doen en jouw kennis te delen? Dan kun je wellicht ook mensen behoeden voor het verkeerd uitpakken van de door anderen gegeven adviezen.
Ik heb in me afgelopen jaar lidmaatschap helaas nu eenmaal moeten ondervinden dat mijn welbedoelde remarks vervolgens een zeer door het slijk gehaald worden.Een boek uit, ik moest het even erbij pakken, 1977, moet misschien wel eens een update krijgen. Maar als je hier veel pulp op het forum tegenkomt, wat let je om in plaats van het grappig te vinden, er iets aan te doen en jouw kennis te delen? Dan kun je wellicht ook mensen behoeden voor het verkeerd uitpakken van de door anderen gegeven adviezen.
Nu je het zegt... Zou me niks verbazen als Roodkapje een puntmuts droeg.Ik denk dat in vele oude boeken en op het huidige internet vaak info staat die niet juist is maar goed dat is van alle tijd. Het is altijd zinvol om je verder te oriënteren dan 1 boek of 1 site.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.