paulusdeboskabouter
Well-known member
- Lid geworden
- 13 maart 2021
- Leeftijd
- 56
Mooie foto’s, de bak wordt echt gaaf. Ben benieuwd waar je mee thuis gaat komen.
Ze leven net als hun baas 😉Maanvissen in een Lido200? Ik zou die in de grote doen want die hebben best ruimte nodig Edwin.
Ahh ik zie dat je de garnalen opruim ploeg hebt ingehuurd 😉Bekijk bijlage 350512Bekijk bijlage 350513Terug met veelteveel uitgegeven😀Bekijk bijlage 350507Bekijk bijlage 350508Bekijk bijlage 350509Bekijk bijlage 350510
Een lamp , betta en diamantgourami in lido200 en 3 bonte maanvisjes , 2 ramiresies en 6 sleutel of aquidens maroni in rio400.
Ik ben benieuwd nog voor de lamp geplaatst is.😀
Lido 400Manen in een lido200? Jij gaat vragen om vergroeide dieren. 😢
In een 200 hoor.Een lamp , betta en diamantgourami in lido200 en 3 bonte maanvisjes

Geef ze de tijd, ze zijn nog klein 😉 na de garnalen komen de guppies 😛Bekijk bijlage 350594ik vind het onhandige jagers maar ze zijn idd bezig aan een garnalenbuffet.
Schuchtere ciclides heel anders als malawies, die weten overal wel raad mee.
Je hebt genoeg bakken om het levend voer sustainable te houden jaIk ben inderdaad wel benieuwd naar hoe groot ze zullen uitgroeien, voorlopig genoeg garnalen en guppen en die worden weer meer door gekookte brandnetelsBekijk bijlage 350634
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.