foto's van Glaurung


G

Glaurung

Guest
hier is alvast een voorproefje (moet helaas verwoed een poging wagen al mn foto's op mn nieuwe com te krijgen (oud ding :/) maar zal vanzelfsprekend meer toevoegen zodra ik de middelen heb.

617294_0_82_1922276_660779670630627_105725857_n.jpg

M'n Herossen met hun kroost

638944_0_82_discussen.jpg

mijn Discussen van vroeger

658571_0_82_geos.jpg

mijn oude Geophagussen

meer zal volgen zodra ik beschik over betere kwaliteit foto's ;)
 
Mooie vissen,is een fikse bak heb ik het idee...

EDIT-Ah 1.80 lees ik net in je kennismakings bericht ;)
Zijn dat nou jonge visjes op de eerste foto?
 
540 litertjes voor maar 2 herossen en schooltje kardinalen ;) maar voor mijn discussen was ie ideaal. toch stuk mooier om een school van 8 stuks te hebben dan 2 stuks (wel een hoop werk haha maar het is elke druppel zweet dik en dwars waard)

edit: jep die herossen hebben jongen op die eerste foto :D
 
Leuk om te zien zo! Prachtige vissen :) Ik ken bovenstaande vissen niet, maar zijn die witte stipjes hun kroost? Wat een verschil.
 
VissenIlona zei:
Leuk om te zien zo! Prachtige vissen :) Ik ken bovenstaande vissen niet, maar zijn die witte stipjes hun kroost? Wat een verschil.

dank je :D de bovenste vissen zijn Heros sp Rotkeil, en dat zijn inderdaad jongen ja :D normaal zijn ze wat minder donker qua kleur en hebben ze een meer goudgroenige grondkleur met een duidelijke dwarsband bij de staart, tot hun 1e jaar meerdere dwarsbanden over hun flanken, maar als ze jongen hebben worden ze zeer donker van kleur
 
tot dusverre hebben ze totaal geen interesse in mijn kardinalen, en ze hebben echt vaak de kans gekregen ;) heb ze allemaal nog, en ze zitten er al zeker 3 maanden bij. bij mn discussen waren ze binnen een week allemaal pleite :( maar bij mn Herossen doen ze het prima (tot nu toe, ff afkloppen haha). die twee zijn drukker met elkaar dan met de kardinalen.
 
Je zou er dus niet gek van opkijken dus het was geen gekke gedachte, gelukkig *klopt mee* :)
 
562559_0_82_l200.jpg

mn L-200

986195_0_82_heros_man.jpg

mn heros mannetje

981851_0_82_kat_op_t_bakkie.jpg

kat in t bakkie? kat OP t bakkie zal je bedoelen haha heeft weinig met de inhoud te maken, maar is onderhand vast meubilair op de kap.
 
Hahaha, leuke kat. Heb je geen betere foto van het beessie? :engel:

Die L-200 is schitterend!
 
Glaurung zei:
VissenIlona zei:
Leuk om te zien zo! Prachtige vissen :) Ik ken bovenstaande vissen niet, maar zijn die witte stipjes hun kroost? Wat een verschil.

dank je :D de bovenste vissen zijn Heros sp Rotkeil, en dat zijn inderdaad jongen ja :D normaal zijn ze wat minder donker qua kleur en hebben ze een meer goudgroenige grondkleur met een duidelijke dwarsband bij de staart, tot hun 1e jaar meerdere dwarsbanden over hun flanken, maar als ze jongen hebben worden ze zeer donker van kleur

Echt super leuk om te zien. Zo te horen zijn het in ieder geval niet je eerste jongen ;)
Leuke kat. Heeft hij/zij niet de neiging om constant tegen het glas te krabben? Dat doet die van mij helaas :S
 
na een lange depressieve tijd zonder aquarium is het nu dan eindelijk weer zover! na een paar weken voorbereiding en werk ben ik weer de trotse eigenaar van een schitterende nieuwe bak, deze keer met een groep van 11 Stendker Discus (snakeskins en red turquois), 7 Satanoperca Leukosticta (Geophagus Jujupari soort) een paartje Ramirezis (die vandaag een nestje hebben gekregen!) en een schooltje Corydoras Paleatus. zal met de tijd betere plaatjes posten zodra alles is geupload ;) maar enjoy alvast
276409
276411
 
276414
276415
276416
 
Laatst bewerkt door een moderator:
276432

Ze weten al dat het voedertijd is hahaha die Discussen eten al vrolijk uit de hand :D
276433

Ondertussen is mijn koppeltje Ramirezis nog steeds druk bezig met hun nestje :D kan geen goede foto maken van de eitjes want die liggen dus in een kuil in de bodem... maar wie weet over een paar daagjes?? we shall see...
 

Terug
Bovenaan