Fowlr Fish only with live rock


Ice78

Well-known member
Lid geworden
6 januari 2013
Berichten
1,085
Locatie
Apeldoorn
6CC10F98-6C53-4888-B98C-0AF289A9D740.png
mijn bakkie
 
Ja ook weer meer op vis gericht.
Heb wel wat makkelijke koralen erin maar over het algemeen slopen/eten ze alles.
Apenhaar sterpoliep etc gaat wel goed.
 
Mooie bak zeg al vindt ik persoonlijk er ook wel koralen bijhoren maar smaken verschillen natuurlijk ;). Daar zal heel wat aan verlichting boven hangen.
 
Mooie bak zeg al vindt ik persoonlijk er ook wel koralen bijhoren maar smaken verschillen natuurlijk ;). Daar zal heel wat aan verlichting boven hangen.
De meeste vissen in deze bak zijn niet reefsafe dus dan heeft koralen niet zo veel zin.
Qua verlichting valt het erg mee.

Momenteel maar 225 watt.
 
Mooi hoor, ik het wel gaaf zo met de rustige inrichting en de kleurrijke vissen
 
Fish only is vooral mooi omdat je veel meer keuze hebt in de dieren die je kunt plaatsen en ik denk dat het gemakkelijker is om de waterwaarden goed te houden. Maar dat laatste kan ik ook mis hebben natuurlijk.

Mijn voorkeur gaat ook uit naar koraal maar zo'n grote bak met hele mooie vissen is toch wel erg mooi.
 
Valt me inderdaad mee maar goed je hebt dan ook geen koralen die verlichten wensen. Dat zou qua stroomverbruik anders denk ik wel een heel stuk schelen.
Dat scheelt zeker maar ja het is algemeen bekend dat deze hobby een hoop geld kost.
 

Terug
Bovenaan