Weer een week verder, groei gaat lekker nu!
Misschien zelfs iets te lekker, ik zie kleine plukjes baardalg tevoorschijn komen.
Straks de verlichting een uurtje korter programmeren dus.
Het lijkt er ook op dat de anubias nu wel echt teveel licht krijgt. Ook daar beetjes baardalg langs de randen van het blad. Die gaan er dus alsnog uit, alleen een vervanger zien te vinden. Nog iemand tips voor leuke voorgrond/hoek planten?
Heb ook mn laatste bakje invitro "Cuba" gebruikt om verdampte plekken aan te vullen. Ben bang dat ook deze het weer niet gaan overleven. Heb er kleibolletjes onder zitten, maar dat is dus niet genoeg.
Daarintegen begint de Siamensis nu lekker vol te groeien zoals hij in de rio125 ook deed.
De Echinodorus Bleheri gaat nu ook weer lekker, komt alweer ruim boven het hout uit!
De Alternanthera zien er wel gezonder uit maar groeien nog niet echt lekker de hoogte in. Ben niet helemaal zeker van wat ik er mee moet.
Voor nu ben ik aan het wachten tot ik de Alternanthera Cardinalis in de rio125 kan snoeien en hier terugplanten. Dan wil ik die plant ook wat verder naar (links)voren zetten zodat het veldje net iets groter word.