Wat is er nieuw

Fusion 150 Aqualantis

• Onderwerp starter Onderwerp starter Karper1975
  • Startdatum Startdatum
K

Karper1975

Guest
Hoi,

Wil een nieuw aquarium aanschaffen en zit te twijfelen tussen de Trofis Colisa (mede door de vriendelijke prijs) en de Aqualantis Fusion 150 (met LED-verlichting).

Iemand ervaringen met de Fusion? En met dimmen van de LED-verlichting? Lijkt me standaard best veel verlichting. Hoe goed is deze Led-verlichting?

Idee is om er een gezelfschapsbak van te maken met hoofdzakelijk regenboogvissen.

Graag ontvang ik jullie advies.

Ik heb zelf geen ervaring met een van deze bakken maar ik zou voor de aquatlantis gaan, ondanks de duurdere prijs. Blijkbaar is de verlichting in trofis colisa aquariums niet voldoende voor veel plantensoorten, en ik neem aan dat je liever een volbeplante bak wil hebben.

dolle ancistrus zei:
Ik heb zelf geen ervaring met een van deze bakken maar ik zou voor de aquatlantis gaan, ondanks de duurdere prijs. Blijkbaar is de verlichting in trofis colisa aquariums niet voldoende voor veel plantensoorten, en ik neem aan dat je liever een volbeplante bak wil hebben.
hoe kom je daar bij dolle ancistrus je geeft aan dat je zelf geen ervaring hebt met deze bakken en dan dit gaan beweren
totaal geen last van wat je zegt planten doen het prima
neemt niet weg dat de ts twee soort bakken gaat vergelijken die ieder voor zich in totaal andere soort prijs klasse bevinden
daarnaast is dit type aquatlantis nog niet zo heel lang op de markt dus zal het moeilijk zijn om daar over een oordeel te krijgen
daarnaast kun je de verlichting bij deze bak niet dimmen zover ik weet al thans niet met de verlichting unit die er standaard bij zit

groet

jaap

Heeft iemand op dit forum al een Fusion in zijn bezit? Ik vraag mij namelijk ook af of de led verlichting niet te sterk is. In de winkel komt de verlichting op mij erg fel over. Deze is ook niet dimbaar heb ik al gehoord van mijn locale aquariumzaak (heeft wel een soort van sunrise).

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan