Fuubs zijn bakje


Daar gaat Fuubs zijn vloer! :D

bak met doorvoer en droogkamer zo te zien? mooi hoor.

Ja helaas is de doorvoer te klein voor de 2e pomp.

De eerst pomp doet t! En de verlichting ook.

20190113_184742.jpg
 
2e pomp doet t ook. Hopelijk aankomend weekend tijd om bodem en hardscape te doen...

20190114_181348.jpg


Van t weekend ook even de led verlichting omruilen, deze past niet in de eheim balk.
 
Nog zo'n groot poepmonster :D



Zand goed gewassen Fuubs? scheelt vaak echt een slok op een borrel betreffende het helder trekken van een bak.

Elke zak 3x gespoelt.. (7 stuks). Ik heb nu ook echt zand, ipv fijn grind. Staat geen korrel grootte op de zak. Heb t idee dat dat icm 2 nieuwe filters (1050l/h per stuk) ook nog een beetje verstuifd.
 
Hopelijk gaat dat goed, zand is wel heel fijntjes en slipt snel dicht.

Daar ben ik ook bang voor, dus ik houdt t in de gaten. Ik heb ook gelezen dat anentome helena me daar bij kunnen helpen.
 
Mocht je interesse hebben, heb nog wel wat helena's voor je als je wilt. Moet je me maar even een pb sturen
 
De mist trekt langzaam weg.

20190122_153029.jpg


De sneeuw getrotseerd en naar Koko geweest. 2 echinodorus groot (bleheri, denk ik), 2 echinodorus middel (geen idee iets donkerder blad), 3 crypto's wendti (groen blijvend) en kon t niet laten om een grote anubias mee te nemen. Ze liggen in een zak met water in de spoelbak. Dus het zal waarschijnlijk zo weer wazig zijn. Ook een zwarte aquarium poster gevonden, maar dat zal nog wel ff duren voor die er op gaat.
 

Terug
Bovenaan