J
jeroen1357
Guest
Goede dag iedereen, mijn bak is een 220L
(117cm/lengte --- 39cm/breedte --- 48cm/hoogte)
(waarvan 5cm bodem) (steentjes)
ik heb er een paar planten instaan, een groot stuk kienhout,
een vulkaan bubbelmaker, en dan nog wat atributen (beeldjes) (een brugje, een klein huisje, een ander soort beeldje waar vanonder een kleine opening in is en vissen dus onder kunnen en een bonsai boompje (plastiek) waar vanonder ook een opening in is en ook vissen onder kunnen als schuilplaats)
Ik zou graag een paar vissen willen gaan bijhalen. past dit er nog bij?
Ik heb volgende vissen:
*1plecco (+-11cm)
*1maanvis
*1vuurstaart labeo (+-5cm)
*2mini chichliden (denk ik)
*2gele bodemslangetjes
*+-11 Characidae (oranje/doorschijnende visjes)
*hier zat tot voor kort een olifantvis in, hij is helaas redelijk snel overleden 🙁 🙁 🙁. Geen idee hoe het kwam, want hij at goed en kwam vaak te voor schijn 🙁
volgende vissen komen er binnen 3 weken bij:
(vriendin heeft ook een aquarium gekocht met vis bestand, maar wil er malawi's in gaan houden, dus komen haar vissen in mijn aquariumbak)
*2maanvissen
*2gourami's
*een 8tal kegelvlekjes
*een 10tal tetra's
Dit is dus het vissenbestand wat ik heb of totaal ga hebben over een 3 tal weken.
(Het kan zijn dat er nog een 3 tal corydoras bijkomen) (weten nog niet als ze die zelf gaat houden of niet)
Maar ik wil graag er nog een paar visjes bij doen? Nu mijn vraag, welke kan en mag ik er bij doen. En welke kan ik er best uit laten. En hoeveel van elk kan ik er dan best bij doen?
Volgende vissen zouden het zijn:
*Zowizo terug een olifantvis, deze komt er terug in.
*Doryichthys boaja (zoetwaternaald)
*Hara Jerdoni
*dwerg zoetwaterschol
*of wat kan er eventueel nog bij?
ALVAST SUPER BEDANKT 🙂 🙂 🙂
(117cm/lengte --- 39cm/breedte --- 48cm/hoogte)
(waarvan 5cm bodem) (steentjes)
ik heb er een paar planten instaan, een groot stuk kienhout,
een vulkaan bubbelmaker, en dan nog wat atributen (beeldjes) (een brugje, een klein huisje, een ander soort beeldje waar vanonder een kleine opening in is en vissen dus onder kunnen en een bonsai boompje (plastiek) waar vanonder ook een opening in is en ook vissen onder kunnen als schuilplaats)
Ik zou graag een paar vissen willen gaan bijhalen. past dit er nog bij?
Ik heb volgende vissen:
*1plecco (+-11cm)
*1maanvis
*1vuurstaart labeo (+-5cm)
*2mini chichliden (denk ik)
*2gele bodemslangetjes
*+-11 Characidae (oranje/doorschijnende visjes)
*hier zat tot voor kort een olifantvis in, hij is helaas redelijk snel overleden 🙁 🙁 🙁. Geen idee hoe het kwam, want hij at goed en kwam vaak te voor schijn 🙁
volgende vissen komen er binnen 3 weken bij:
(vriendin heeft ook een aquarium gekocht met vis bestand, maar wil er malawi's in gaan houden, dus komen haar vissen in mijn aquariumbak)
*2maanvissen
*2gourami's
*een 8tal kegelvlekjes
*een 10tal tetra's
Dit is dus het vissenbestand wat ik heb of totaal ga hebben over een 3 tal weken.
(Het kan zijn dat er nog een 3 tal corydoras bijkomen) (weten nog niet als ze die zelf gaat houden of niet)
Maar ik wil graag er nog een paar visjes bij doen? Nu mijn vraag, welke kan en mag ik er bij doen. En welke kan ik er best uit laten. En hoeveel van elk kan ik er dan best bij doen?
Volgende vissen zouden het zijn:
*Zowizo terug een olifantvis, deze komt er terug in.
*Doryichthys boaja (zoetwaternaald)
*Hara Jerdoni
*dwerg zoetwaterschol
*of wat kan er eventueel nog bij?
ALVAST SUPER BEDANKT 🙂 🙂 🙂