Wat is er nieuw

gaat dit goed?

• Onderwerp starter Onderwerp starter roygie
  • Startdatum Startdatum
R

roygie

Guest
hallo
ik heb een probleem bij een van mijn bakken.
De middensteun kappot. Toen ik hem kocht was er al een stukje plastic tussen uit. En zat er een ijzerenstripje over en die is nu afgeknapt. En staat nu stukje uit elkaar. 2 cm vanaf de rand

Zou dit goed gaan zonder dat de bak knapt??

Of hoe zou ik dit kunne maken ? (of is dit niet optelossen?

hoop snel reacties tekrijgen want als mijn bak knaptben ik veel verder van huis natuurlijk

jah klopt is een gevulde draaiende bak
vol planten en vissen afmetting 100x50x40

Zou ieder geval het water peil behoorlijk laten zakken om de druk te verminderen.

Gaat het toevallig om een Juwel aquarium? Die stabilisatie strips zijn volgens mij wel opnieuw te kopen. inderdaad sowieso direct het water peil laten zakken.

Anders kun je misschien het opnieuw proberen te repareren op de oude manier? Zoiets?:

l5mQjnLfSmdqin8kZceKcCGYgyDyux7d.jpeg
Bron foto:"http://www.nederlandsecichlidenforum.nl/phpbb3/viewtopic.php?f=14&t=11481

zo is die van mij ook met zoon stripje er boven op maar dat stripje was door geroest/rot maar bij mij zit die wat verder naar de zijkant nog 2cm over tot aan de bocht boven op zit al een stip (die nu dus kapot is) misschien aan de zijkant 2 stripjes kan maken

wat is jullie ervaring daar mee ? en is dit heel erg nodig of kan het zo ook wel goed gaan

of is er ook nog andere oplossing

bedankt allemaal ik heb hem nog kunnen maken met 2 strippen aan de zijkant hopen dat dit hem houd boven op zat al een strip die er niet meer af wou

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan