Wat is er nieuw

Gaminganimal's Aquarium(s)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Gaminganimal
  • Startdatum Startdatum
G

Gaminganimal

Guest
In dit topic zal ik mijn aquarium(s) gaan showen.

Hallo allemaal,
voordat ik mijn bak show heb ik een vraag over deze vis ik vond hem zomaar en vraag me af of die in mijn bak past (1 van 120L en 1 van 20L)
gaminanimaljpeg1.jpg

Dat is een Achirus achirus nogwat en kan tegen de 20cm worden dus heeft wel een flinke bak nodig.

Ik zou ze houden in bak van minimaal 1 meter. Sommige exemplaren zijn wat actiever dan andere, het zijn geen echte zwemmers maar er zitten soms wel aardig bewegelijke tussen. Rode muggenlarven hebben ze onder andere graag als onderdeel van hun voeding.

Bedankt voor de tip,
(ze zullen wel weer is niet in mijn bak passen)(120L)
Helaas lukt het mij niet echt met de foto's maar ik kan wel mijn vissen bestand geven,
6 kardinaal tetra's
2 chinese algeneters
1 slak
1 antennebaarsje
2 sleutelgatchiclide
3 hockeystick vissen
3 goudkleurige barbelen (weet de naam niet)
2 zwaardragers
1 garnaal
1 glasmeerval
2 platy's
2 zebra danio's
3 visjes waar van ik de naam ben vergeten 🙁

Oeps ben m'n
3 Khuli's vergeten🙂 (eigenlijk was dat de eerste vis die ik officieel compleet zelf besloot)

door ouders die vissjes geven als er 1 dood s=is meestal 2 in de plaats,
of een goed rapport.
en een dierenwinkel die dol is op prijs verlagen en soms een gratis vissie geeft 🙂

Echt een "van_alles_wat-bestand".

Vooral het '1 garnaal' gedeelte 😀
De meesten hebben geen flauw idee of ze 50 of 100 garnalen hebben..en jij hebt 1.

Vreselijk bestand

Tja eigenlijk zou ik meer garnalen moeten hebben maar alle anderen waren bij de dierenwinkel in de pomp gezwommen dus er leefde er nog
maar 1tje.
en qua bestand is het ook wel een ''van-alles-wat''
maar tegelijk ook een vreselijk bestand.
aangezien sommige eerst in een andere bak zaten

meestal als ik nieuwe vissen haal kies ik wat ik leuk vind en krijg later spijt 🙁

Probeer anders een hoop vissen aan te bieden op het forum? Als je een topic aanmaakt bij 'samenstelling visbestand' kunnen leden je helpen te bepalen welke visjes wel en niet in je bak kunnen blijven en in welke verhoudingen. Dan kan je foto-album gewoon foto-album blijven.

Goed idee van Fabienne.
Wat lukt er trouwens niet ivm het plaatsen van foto's?

leuk filmpje van die garnaal!

bedankt voor de tip Jones

en over de foto's,
ik maak de meesten op mijn mobiel maar ik weet niet hoe ik die kan uploaden,
(reageren en alles doe ik gwn op mijn pc).
dus als ik dat zou weten kan ik wat foto's sturen (alleen ik ben niet de beste fotograaf :))

Je kan via je smartphone foto's uploaden op www.tinypic.com
Als je klaar bent met uploaden krijg je verschillende linkjes die je kan kopi�ren. Het linkje waar
achter staat kopi�er je en plak je hier.

oke bedankt Jones 🙂

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan