H Hardloper Well-known member Lid geworden 12 juli 2014 Berichten 278 Locatie Heerde 29 oktober 2021 #1 Is de garnaal met de bruine gloed gezond of niet? Ik blijf in deze bak 1 a 2 dode garnalen per week houden maar kan de oorzaak niet vinden...
Is de garnaal met de bruine gloed gezond of niet? Ik blijf in deze bak 1 a 2 dode garnalen per week houden maar kan de oorzaak niet vinden...
G gpatton Well-known member Lid geworden 28 december 2018 Berichten 2,098 Leeftijd 34 29 oktober 2021 #2 soms dag niet voer kan helpen als je kleine groep hebt
Nicolientje-W Well-known member Lid geworden 30 januari 2018 Berichten 12,323 Locatie Hellevoetsluis 30 oktober 2021 #3 Google eens op Roest bij garnalen
jessicapilon Beheerder Forumleiding Lid geworden 12 februari 2011 Berichten 126,885 Leeftijd 59 Locatie Groningen 30 oktober 2021 #4 Ik ga ook denken aan de roestziekte maar hadden de dode garnalen ook dat bruine?
Topicstarter Topicstarter H Hardloper Well-known member Lid geworden 12 juli 2014 Berichten 278 Locatie Heerde 30 oktober 2021 #5 gpatton zei: soms dag niet voer kan helpen als je kleine groep hebt Klik om te vergroten... Doe ik regelmatig. Nicolientje-W zei: Google eens op Roest bij garnalen Klik om te vergroten... jessicapilon zei: Ik ga ook denken aan de roestziekte maar hadden de dode garnalen ook dat bruine? Klik om te vergroten... Ik had hier al aan gedacht, maar volgens mij heb je bij roestziekte ronde 'brandplekken', die zie ik niet. Vandaar dat ik betwijfel of dat het wel is.
gpatton zei: soms dag niet voer kan helpen als je kleine groep hebt Klik om te vergroten... Doe ik regelmatig. Nicolientje-W zei: Google eens op Roest bij garnalen Klik om te vergroten... jessicapilon zei: Ik ga ook denken aan de roestziekte maar hadden de dode garnalen ook dat bruine? Klik om te vergroten... Ik had hier al aan gedacht, maar volgens mij heb je bij roestziekte ronde 'brandplekken', die zie ik niet. Vandaar dat ik betwijfel of dat het wel is.