M
Mndy
Guest
In mijn Lido 120 zou ik graag een groepje garnalen willen houden. Te beginnen met 10 - 20 stuks.
Ik heb al een beetje rond zitten neuzen en de white pearl, blue pearl en blue fairy spreken mij het meeste aan.
Maaarrrr, zijn deze garnalen ook wel geschikt in mijn bak of zitten en geen andere addertjes onder het gras. Zijn ze bijvoorbeeld niet ontzettend doorgefokt?
Voor zover ik heb begrepen zijn het alle drie kweek varianten, vandaar.
De medebewoners worden zijn:
3x honinggoerami
20x boraras brigittae
11x corydoras pygmaeus
x aantal toren- poel- en posthoornslakken
Waterwaardes (vorige week gemeten)
pH 7,5
gH 8
kH 5
no2 0
no3 <10
po4 0,5 - 1
fe 0 - 0,1
cu 0
Waar moet ik verder op letten? Ik heb al javamos in het aquarium, en ik wil een mosbol aanschaffen. Over de pvc buis van het bioloog ligt nu een stuk horregaas gespannen en er is een plantenpotje overheen geschoven. Is dit voldoende voor garnalen, of kan ik het beter afdekken met een stuk panty?
Ik heb al een beetje rond zitten neuzen en de white pearl, blue pearl en blue fairy spreken mij het meeste aan.
Maaarrrr, zijn deze garnalen ook wel geschikt in mijn bak of zitten en geen andere addertjes onder het gras. Zijn ze bijvoorbeeld niet ontzettend doorgefokt?
Voor zover ik heb begrepen zijn het alle drie kweek varianten, vandaar.
De medebewoners worden zijn:
3x honinggoerami
20x boraras brigittae
11x corydoras pygmaeus
x aantal toren- poel- en posthoornslakken
Waterwaardes (vorige week gemeten)
pH 7,5
gH 8
kH 5
no2 0
no3 <10
po4 0,5 - 1
fe 0 - 0,1
cu 0
Waar moet ik verder op letten? Ik heb al javamos in het aquarium, en ik wil een mosbol aanschaffen. Over de pvc buis van het bioloog ligt nu een stuk horregaas gespannen en er is een plantenpotje overheen geschoven. Is dit voldoende voor garnalen, of kan ik het beter afdekken met een stuk panty?