L
Lambiek
Guest
Hallo,
Nadat ik mijn Rio 125 aardig voor elkaar heb, en in Mei 2015 pas de middelen heb om een Rio 400 te kopen en in te richten,werp ik me tussendoor op een garnalenbak.
Ik heb een aquarium besteld van 60 x 30 x30.
Daarbij een dubbele sponsfilter, en een eheim 100 luchtpomp.
Verder i.v.m. de kerstdagen nog geen planten en decoratie want ik weet niet op welke dag het aquarium word bezorgd.
Normaal de volgende dag maar met de feestdagen tussen 1 en 5 werkdagen.
Kan hem zelf niet halen.a geen vervoer en b zit in een rolstoel.
Als bodem heb ik de Wave Master Soil en poeder voor een langere werking.
Maar nu de vraag :
Wanneer na een jaar de bodem is uitgewerkt, moet ik dan het hele aquarium met planten,decoratie, garnalen en vissen helemaal leeghalen voor een nieuwe bodem?
En zo ja waar laat ik dan al die spullen en hoe zit het met de 4 tot 6 weken indraaien dan ?
Ik hoop dat er iemand is die het juiste antwoord weet.
Alvast bedankt !!
Met vriendelijke groet...
Piet
Nadat ik mijn Rio 125 aardig voor elkaar heb, en in Mei 2015 pas de middelen heb om een Rio 400 te kopen en in te richten,werp ik me tussendoor op een garnalenbak.
Ik heb een aquarium besteld van 60 x 30 x30.
Daarbij een dubbele sponsfilter, en een eheim 100 luchtpomp.
Verder i.v.m. de kerstdagen nog geen planten en decoratie want ik weet niet op welke dag het aquarium word bezorgd.
Normaal de volgende dag maar met de feestdagen tussen 1 en 5 werkdagen.
Kan hem zelf niet halen.a geen vervoer en b zit in een rolstoel.
Als bodem heb ik de Wave Master Soil en poeder voor een langere werking.
Maar nu de vraag :
Wanneer na een jaar de bodem is uitgewerkt, moet ik dan het hele aquarium met planten,decoratie, garnalen en vissen helemaal leeghalen voor een nieuwe bodem?
En zo ja waar laat ik dan al die spullen en hoe zit het met de 4 tot 6 weken indraaien dan ?
Ik hoop dat er iemand is die het juiste antwoord weet.
Alvast bedankt !!
Met vriendelijke groet...
Piet