Wat is er nieuw

Garnalen bakje 60*30*30 van TonHageraats

• Onderwerp starter Onderwerp starter TonHageraats †
  • Startdatum Startdatum
wauw ton,

wat een prachtige bak! echt om jalours op te zijn!
veel succes nog met de verdere zorg

groetjes rens

Geen beste foto, maar ze is echt zwanger 🙂

499154tonhageraats_0_82_img_0062.jpg

Dank je @ Cone,
Deze foto was de eerste poging, het zit er nu nog mooier uit.

Ik heb het met dun visdraad op het hout gebonden, als het mos wat gaat groeien zie je totaal niet meer van het draad.

P.s. moet nodig weer een update plaatsen :sorry:

Het bak je doet het goed, alle grote van garnalen lopen er rond,
het planten bestand is niet echt uit gebreid maar doet het goed en groeit heel langzaam, maar het mos is wel erg mooi groen, de garnalen waarderen dit best, vandaag wat Anatome helene er in gedaan tegen alle slakjes welke met een plantje waren mee gekomen :stop:

De foto is even snel met mijn telefoon gemaakt dus niet erg best, ik ga van de week weer even met de camera aan de slag.

131568tonhageraats_0_82_20150124_20.jpg

Volgende week of zo word het mos op het hout weer geknipt dan ziet het er weer was strakker uit.

Duidelijk dat de techniek nog wat moet worden verstopt 😀

973632_0_82_20150124_20.jpg

Heb ik weer,

Na weken twijfelen toch besloten om mijn garnalenbak leeg te maken en het bestand over te zetten naar mijn 80 cm.

Dus alle hout , steen en garnalen er uit en vast laten overwennen, kijk nog eens grondig en zie ik een jonkie van het kleinste slag zwemmen, na een half uurtje nog eens kijken en zie ik er nog 4 zwemmen, dus maar besloten om deze voorlopig te laten zitten, over 2 weekjes zijn ze al groter en ga ik ze alsnog overzetten, ik zal ook de pomp nog eens grondig aan een onderzoek onderwerpen voordat ik alles stop.

Soms zit het mee en soms zit het tegen..

Natuurlijk net 1 haar jongen los gelaten
..had ook alles weggedaan en.de volgende dag toch nog 10 uitgehaald. ...ach ja

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan